tag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post167304052800310518..comments2024-03-25T19:47:59.526+01:00Comments on Ulja za automobile - STALKER: Fuchs motorna ulja (Fuchs engine oils)Stevahttp://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comBlogger60125tag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-65905248834290330192023-02-06T22:43:15.319+01:002023-02-06T22:43:15.319+01:00Поштовани господине Стево, питање у вези уља за ме...Поштовани господине Стево, питање у вези уља за мењач. Голф 1.6 фси (онај са"повређених") 200.000км.коју специф. да тражим? Узео бих FUCHS, RAVENOL или нека ваша препорука. Поздрав. Зоран Вучић Крагујевац. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-46263344695633812682021-09-07T20:08:37.324+02:002021-09-07T20:08:37.324+02:00Poštovani g. Zorane,
Mislim da je "Gustina&qu...Poštovani g. Zorane,<br />Mislim da je "Gustina" zapravo indeks viskoznosti.<br />Vrlo visoka vrednost ali verovatno uslovljena korišćenjem GTL baznih ulja (plus polimeri).<br />Osnovne osobine (karakteristike) su zaista odlične! Ulje je svakako sam vrh.<br />Mobil 1 ESP je slično (čak i nešto bolje) ... ima ih još, ali je Titan GT1 C3 svakako u samom vrhu svoje klase.<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-50365989171238195552021-09-02T13:59:24.230+02:002021-09-02T13:59:24.230+02:00Postovani Stevo !
Nadjoh za Fuchs Titan GT1 C3 pro...Postovani Stevo !<br />Nadjoh za Fuchs Titan GT1 C3 pro 5w30;<br />Gustina visc.----192<br />Viskoznost 100---11.65<br />Flash point------235<br />Pour point------- -45<br />Nisam nasao NOACK,TBN<br />Ali po ovom iznad bi trebalo da je mnogo,mnogo dobro ulje!<br />Molim Vaše misljenje o Tome?<br />Kako ga Vi vidíte<br />Malo je činí mi se "gustoca"preterana(ili mozda nije)<br />I vidíte li Neko slicno ili slicnija ili bolja po ovim parameteima?<br />Hvala unapred<br />Zoran Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-47055204359443822072021-04-16T20:49:29.042+02:002021-04-16T20:49:29.042+02:00Poštovani Gorane,
Nemam mnogo šta da dodam ... pra...Poštovani Gorane,<br />Nemam mnogo šta da dodam ... praktično se u potpunosti slažem sa Vama.<br />"Cela istina" (nisam kinuo, nego zato što bih rekao isto što i vi, tj. naveo iste brendove, možda nešto drugačijim redosledom).<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-31391458658134085612021-04-12T12:41:09.169+02:002021-04-12T12:41:09.169+02:00Postovani g.Stevo
Apropo ulja Fuchs,moje Neko Ličn...Postovani g.Stevo<br />Apropo ulja Fuchs,moje Neko Lično zapazanje:<br /> Titan GT1 PRO c3 5w30,<br />zaista mislim da je ok za nemacka vozila.<br />Odlican izbor,kao sto rekoste i Vi cak i pri prvom punjenju iz fabrike!<br />Njemu bi se moglo jos pridodati par ulja(sto kvalitetom,sto cenom a da nisu izvikani brendovi kao Castrol,Mobil,i cenovno skuplji Ravenol VMP i Liqui Moly),a to su po meni sledeca ulja:<br />-Wolf longlife III 5w30<br />( Champion OEM specific 5w30)<br />-Kroon oil helar SP LL-03 5w30<br />-Valvoline Synpower xl III<br />-Havoline pro dsv 5w30<br />-Total Ineo Longlife 5w30<br />Neznam da li biste se složili oko mog odabira ulja,pa BiH Vas zamolio da malo ovo sve prokomentarisete.<br />Inace sam pomalo pratio po sajtovima bas o ovim Gore pobrojanim uljima,i čini mi se da bas imaju veoma dobre recenzije i karakteristike svuda po svetu.<br />Gledao sam i neke testove sa njima,i imali su dobre ocene.<br />A to mi je bas Drago jer ipak nisu toliko reklamirana kao izvikani brendovi-sto bi Vi znali recida se placa porez neznanju-odnosno reklami doticnog proizvodjaca koji je daleko vise uložio u marketing od drugih!<br />Ukratko,dobar kvalitet se moze dobiti-kupiti i za manje novca od reklamiranih i preporucenih samih servisa i servisera!<br />Toliko za ovaj put<br />Hvala na paznji<br />Vaš pratilac<br />Goran Petrovic<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-66314879248344892682021-02-28T20:36:01.126+01:002021-02-28T20:36:01.126+01:00Iskreno, baš gotivim manje kompanije (i domaće i s...Iskreno, baš gotivim manje kompanije (i domaće i strane) ALI džabe ... ne mogu da napune svaki kiosk.<br />I nemaju "besplatnu" reklamu u vidu onih koji se upinju da im je prave (snobovi).Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-34505470951337059362021-02-28T20:34:13.401+01:002021-02-28T20:34:13.401+01:00Poštovani g. Svetislave,
Razlike sigurno postoje (...Poštovani g. Svetislave,<br />Razlike sigurno postoje (makar iz logističkih razloga, koji donose i nižu cenu). Verovatno je manje nego kod Nutele ili Heineken piva (makar oni držali pristojan kvalitet svuda ... nekad je i teško pogoditi odakle je ... no iz Slovenije više liči na Zlatorog nego na Holandiju).<br />No, Coke je malo više usklađen pa su razlike manje, pa ulja su tu negde.<br />Sa druge strane, ukus je prefinjeno čulo i nije ga lako zavarati, na etiketi su razlike manje (mada ih kod Nutele ima). Hoću reći na papiru su to veoma slični proizvodi a maziva kao tehnički fluidi onda budu "tu negde".<br />Za nijansu kvaliteta ne vredi baš (za većinu nas) davati mnogo više para, ALI svakako da ulja pravljena "tamo" (na Zapadu) moraju biti skuplja, a sigurno nisu lošija ako već nisu mnogo bolja.<br />Pa kako ko hoće. Mislim da sam baš u slučaju Millers Oils-a, Kroon-a i Motul-a (makar dok su bili samo iz Francuske ... doduše i sad su "makar" Italija) to pokušao (već) da kažem. Jeste skuplje ALI ... <br />Dobro, nije baš mašina za veš koja će ovde ciknuti za 5-6 god. a tamo za 10 ali vredi bar deo razlike. Pa ko kako (već) hoće.<br />Nekoliko puta skuplje NE vredi (kao što ste i rekli) ali par desetina % verovatno - da.<br />G-energy je iz Italije (bar je bio, mislim da je i sad) ali nije mu pomoglo. Ljudi se drže brendova a BRENDING je pre svega kako prodati nešto skuplje od onog što vredi uz jedino obećanje da nije baš njesra.<br />Pa sad ... <br />Ima zapadnjačkih koja nisu skupa, npr. Wolf Oil ili Petronas. Made in EU nije sigurno sa Zapada, to i vrapci znaju. Mobil 1 serija sigurno jeste ali ostale Mobil-ove ne moraju biti. Shell je verovatno "Poljak" a možda u novije vreme i "Rumun". <br />Total gotivim ne samo što su me (indirektno) angažovali nego što su makar pošteni da "Rumuna" ne uvaljuju po visokoj ceni.<br />Tako imaju odličan odnos kvalitet/cena.<br />Može se lako naći original (a možete proveriti i kod njih, Total d.o.o., ili nekog distributera (Technolub na primer, možda i direknto kupiti od njih)).<br />Tema je duga i široka, mogli bi letnji dan do podne, ali pošto još nije ni proleće, dosta za danas.<br />Btw. danas pratio (i pomagao) u domaćem za I razred gimnazije u vezi Globalizacije ... poučno štivo i može objasniti i ovo o čemu pričamo (kako se razbija domicilna industrija malih i nerazvijenih država ... k'o od šale). I tako mi u globalizaciji dobijamo sve lošije poslove jer "fine" uzimaju stranci pa onda idemo tamo, pa redom ... spasa nam nema, ali propali još nismo.<br />Pozdrav!<br />Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-76618887582623004172021-02-27T08:30:36.138+01:002021-02-27T08:30:36.138+01:00Postovani Stevo!
Saznao sam da Poljaci proizvode u...Postovani Stevo!<br />Saznao sam da Poljaci proizvode u svojoj fabrici Fusch ulje<br />To je u Gliwicama<br />E,sad,Vaše misljenje,(nebih da vredjam Poljake)ali to mi malte ne dodje kao Nemacko ulje pravljeno u Litvaniji(mislim naravno na Mannol)<br />Nekázem,sigurno su pogoni po nemackim standardima,Ali,nekako mi nije to-to!<br />Svedoci smo kod Castrola,veoma sumnjivog kvaliteta,porekla,a i cena na našim ili svim podrucjima!Nije to taj praví kvalitet tog renomiranog ulja,!<br />Znam dá mnoge kompanije zbog jeftinije radnesnage prebacuju pogone u Rumuniju,Poljsku i Sl<br />Iako bi trebalo da je kvalitet ulja zagaantovan ,nekako ipak imam podozrenje prema tom proizvodu!<br />Recimo,ulja vw,504/507<br />Total Ineo Longlife 5w30-Rumunija<br />Fuschs Titan GT1 c-3 pro 5w40<br />Poljska<br />Neznám,kao sto rekoh,nekako me odmah u startu Kočí!<br />Isto i prema Mannol-u<br />Molim Vaše misljenje o ovoj tematici!<br />I dá,uglavnom na kanisterima píše,Made in EU<br />Bílo bi bolje da je zemlja,država,jer nekako mi bode oči,ulje iz recimo Holandije ili Belgie,nasparm ulja iz Rumunije ili Poljake<br />Ili ovako,jednostavnije-Nije Nutella iz Njemacke ista kao Nutella iz "istocne Evrooe'<br />Ili Heineken pivo-probao sam,ovo Poljssko nemá blage veze sa originálním!<br />Isto je sa Praskom-deterdzentima!<br />Jrvatska je zvanicno poslala testové i utvrdila razliku u Nuteli!<br />E,ako je Tako i sa uljima....<br />A biče dá ještě....<br />Eto,toliko od mene<br />Znali ste řeči ,ulje je ko pivo-i pivo je pivo,Ali imamo ono jeftino-pa své do onog po mění najboljeg-Pilsner Urquell,Česko pivo!<br />Tako ima jako mnogo ulja odredjene specifikacije,od super jeftinije,do preskupih<br />Treba se snaci u toj ludnici!<br />Gde i kako kupiti dobro,originalno,cenom prihvatljivo?<br />Logicno,i najjeftije ce podmazivati motor kao i ono najskuplje!<br />Razlika u cení ide i do nekoliko Puta!<br />Ugodan víkend<br />Ocekujem vas odgovor<br />Svetislav Popovic(Kraljevo)<br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-30047499934822498002021-01-03T15:45:43.917+01:002021-01-03T15:45:43.917+01:00Postovani Stevo
Sve Najbolje u Novoj 2021
Imam pit...Postovani Stevo<br />Sve Najbolje u Novoj 2021<br />Imam pitanje ,ako moze Vase strucno misljenje o ulju specifikacije vw 504/507.00<br />-Fusch Titan GT1 c-3 5w30 ?<br />Možete li ga uporediti recimo sa <br />-Valvoline Synth (Xtreme) III 5w30 i <br />-Total Quartz Ineo Longlife 5w30<br />Ako moze preporuka od Vas,uporedjujuci kvalitet (recimo index viskoznosti,TBN,sumpor,deterdzenti,tacka kljucanja i smrzavanja,itd)<br />Unapred zahvalan<br />Srdjan Antic<br /><br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-25885905258938975922020-10-10T18:20:23.219+02:002020-10-10T18:20:23.219+02:00Btw. potrošnja ulja je odlična (sasvim normalna, č...Btw. potrošnja ulja je odlična (sasvim normalna, čak i za novije vozilo).Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-72557999397793178422020-10-10T18:17:21.864+02:002020-10-10T18:17:21.864+02:00Poštovani,
Ne morate menjati ulje zbog TNG-a. Elf/...Poštovani,<br />Ne morate menjati ulje zbog TNG-a. Elf/Total A3/B4 ulja su o.k. (Renault 0700 odobrenje naročito).<br />Tačka na i kod TNG-a može biti prelaz na ACEA C3 ulja, kao što je npr. Total INEO MC3 5W-40.<br />Ima i drugih sličnih, npr. Motul X-Clean 5W-40 ili naročito Kroon Specialsynth MSP 5W-40.<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-49310023500951090782020-10-07T13:37:45.018+02:002020-10-07T13:37:45.018+02:00Poštovani, imam Renault MeganeII 2009 1.6 110ks i ...Poštovani, imam Renault MeganeII 2009 1.6 110ks i pređenih 210000km. Potrošnja ulja (Total) na 10000km kod zamene je negde oko 0,5lit. Zanima me, pošto sam ugradio TNG, a nisam menjao ulje od ugradnje TNG-a, koje najkvalitetnije ulje za TNG mogu koristiti za zamenu. Neka preporuka ako može. Hvala unapredAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/11107311686385481686noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-30463242025284463912019-02-17T16:14:01.164+01:002019-02-17T16:14:01.164+01:00Pokušat ću nabaviti spomenuto. Razmišljao sam i o ...Pokušat ću nabaviti spomenuto. Razmišljao sam i o motulu sinergy 6100 10w 40 kao "gušćoj" desetki s puno odobrenja ali jednostavno je preskupa. Hvala u svakom slučaju. LpVladimirhttps://www.blogger.com/profile/01309957018847360686noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-8581188335109091732019-02-17T09:59:33.133+01:002019-02-17T09:59:33.133+01:00Poštovani,
Fuchs Titan Syn MC 10W40 je o.k.
PozzPoštovani,<br />Fuchs Titan Syn MC 10W40 je o.k.<br />PozzStevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-30800690179314581652019-02-14T22:39:49.010+01:002019-02-14T22:39:49.010+01:00Svakako hvala, znači ostati na 10w 40 ili nijansu ...Svakako hvala, znači ostati na 10w 40 ili nijansu bolje 10w 50 ili 5w 50 što poskupljue priču. Mislio sam da je bolja opcija ulje za teretni program jer je više naklonjeno dizelu i kvalitetniju bazu, ali očito nije. Sad razmišljam možda o fuchs titan syn mc 10w 40 ili kako ste naveli za eneos premium 10w 40 da je za tu gradaciju nešto gušće ulje. Naveo sam i 5w 40 ulje jer mi desetak proizvođača ulja na oil finderima za taj motor baca primarno 5w 30, zatim 5w 40 i tek onda 10w 40 kasnije. Iako je ovlašteni servis od prvog dana stavljao 10w 40. Svakako hvala, pokušat ću iz ovog vašeg odgovora naći rješenje, iako je moja prvotna ideja bila ići s 5w 40 s 505.01 spec pa vidjeti što će biti. Hvala u svakom slučaju, da ne razmišljam o teretnom programu. Lp<br />Vladimirhttps://www.blogger.com/profile/01309957018847360686noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-83543076866152393342019-02-14T21:25:21.156+01:002019-02-14T21:25:21.156+01:00Poštovani g. Vladimire,
Potrošnja nije isuviše vel...Poštovani g. Vladimire,<br />Potrošnja nije isuviše velika, tako da se ne bih posebno sekirao po tom pitanju.<br />Sve navedeno je manje-više o.k.<br />Ulja za teretni (pa makar i mixed fleet) ne bih uzimao kao prvi izbor, mada dolaze u obzir, više ono Fuchs a INA je manje mixed fleet već je pravo "teretno".<br />Još bolje ako nađete neko ACEA A3/B4 uz API SL(J; M; N)/CF, koje ima i ACEA Ex te API CF-4 do CI-4.<br />Mislim da je INa Delta Sint vrlo dobar izbor. Leti bi moglo i neko 15W-40 (ili 15W-50 ulje) ali samo ako prelazite dovoljno km da se to i isplati..<br />5W-50 dolazi u obzir ali mu ne bih davao prednost, bez turbine nije neopodno (nije 5W izričit zahtev). <br />Možda (i) najbolje od svih je neko 10W-50, tu se Elf ističe povoljnom cenom, ali svakako i bilo koje drugo.<br />Unutar iste visk. grad. ne očekujte preveliku razliku u potrošnji ulja, možda tek par dl na 10 hiljada km (manje ili više). 5W-40 jeste opcija ali uz umerenu potrošnju ulja i mnogo km, svakako ne primarno.<br />Manja potrošnja ulja je mač sa dve oštrice, može više naštetiti motoru (ne, nije najbolji motor koji troši "nula").<br />Male razlike neće pomoći, možda tek 10W-50 ili čak 10W-60 nešto pomogne, ili da leti ide (čak) i 20W-50.<br />No, podmazivanje može biti lošije sa tim, bez obzira na mnogo pređenih km, ako je motor u dobrom opštem stanju. Makar da se izmeri kompresija pa ako je nešto manja (na donjoj granici) da se ide na baš viskozna ulja (10W-60, 20W-50), inače (bez toga) maksimalno do 10/15W-50 (15W samo do -15).<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-49210021247241136582019-02-13T16:58:01.175+01:002019-02-13T16:58:01.175+01:00Poštovani, molim Vas savjet oko izbora motornog ul...Poštovani, molim Vas savjet oko izbora motornog ulja. Naime, riječ je o golfu 4 1.9 sdi 1999., 50 kW, 230000 km. Od prvog dana u autu su 10w 40 ulja različitih proizvođača,kako je potrošnja na 10000 km ili godinu dana 1.5-2.5l. Najbolje se pokazalo ulje ina delta sint diesel iako je potrošnja kod njega neki pola litre manje. Interesira me da li bi bila dobra ideja ići s jačim diesel uljima za kombinirani program tipa fuchs titan unimax mc plud 10w 40 ili ina super 2000 10w 40, te da li ići npr. na 5w 40 varijantu tipa liqui moli top tec 4100 ili je po Vama opcija 5w 50 prvenstveno mislim na elf evolution 5w 50. Naveo sam nekoliko gradacija i proizvođača primarno ulja koje mogu relativno povoljno nabaviti, pa me interesira Vaše mišljenje. Ono što bi htio postići je manja potrošnja ulja i adekvatno podmazivanje obzirom na dob automobila. Hvala. LpVladimirhttps://www.blogger.com/profile/01309957018847360686noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-32877755660960491832015-05-11T08:54:09.973+02:002015-05-11T08:54:09.973+02:00Nice!Nice!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-567171475482786992015-05-08T21:56:56.798+02:002015-05-08T21:56:56.798+02:00http://www.ebay.de/itm/Fuchs-Motoroel-Titan-GT1-Pr...http://www.ebay.de/itm/Fuchs-Motoroel-Titan-GT1-Pro-B-Tec-5W-30-1L-MB-Freigabe-229-52-/190873740756<br />Mislim da svako od nas ima nekoga preko ko bi mogao da nam donese nesto sto je najbolje za nas auto!:)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/06953662120049239803noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-59722541844955074672015-04-26T16:18:43.518+02:002015-04-26T16:18:43.518+02:00Poštovani,
još jednom hvala na brzom i detaljnom o...Poštovani,<br />još jednom hvala na brzom i detaljnom odgovoru. S obzirom da kod prodavača (za sad) ne mogu naći Titan GT1 PRO B-TEC SAE 5W-30, u buduće u Brava ide GT1 PRO C-2. Gledajući prijašnji auto (Stilo), godišnja kilometraža Brava bi se trebala kretati oko 15kkm. Vjerovatno će se u tom intervalu i raditi mali servis (navika a i za svaki slučaj). Sve najbolje i lijep pozdrav!Amernoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-54657437457470293282015-04-24T20:00:14.223+02:002015-04-24T20:00:14.223+02:00Poštovani g. Amer,
Fuchs GT1 je odličan izbor za 1...Poštovani g. Amer,<br />Fuchs GT1 je odličan izbor za 1.9 JTDm 16V. <br />Ne menjate! (nema potrebe)<br />Što se tiče motora 1.6 mjet sa ili bez DPF-a, tu je bolje koristiti 5W-30 po ACEA C2.<br />Dakle niste pogrešili sa ELF-om 5W-30 ... <br />Ako ste već zadovoljni Fuchs-om (zašto ne bi bili?) možda nešto iz njihovog asortimana ... od nekoliko mogućnosti Titan GT1 PRO C-2 5W-30 je "default".<br />(ispunjava i FIAT 9.55535-S1). <br />Lično mi se sviđa Titan GT1 PRO B-TEC SAE 5W-30, ACEA C2/C3 (Fuchs-ova verzija "Almigty" ulja).<br />Za Bravo je preporuka: 35000km/2 god. <br />Nije preterano! (jedino što je 1 god. ako ne prelazite više od 10.000km u toku 12 meseci).<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-38658395521820570472015-04-24T11:39:12.455+02:002015-04-24T11:39:12.455+02:00Poštovani,
pratim redovno Vaš blog i veoma cijenim...Poštovani,<br />pratim redovno Vaš blog i veoma cijenim Vaše mišljenje i sud. Do sada sam (po Vašoj preporuci za Fiatove motore) koristio Fuchs GT1 5W-40 (koliko sam shvatio a i po priči prodavca GT1 je potpuno zamijenio Supersyn pa ga više nema u prodaji) za 1.9 JTDm 16V u Alfi (bez DPF-a). U familiji je sada i Fiat (nuova) Bravo 1.6 mjet (bez DPF-a) i pri kupovini je od strane prodavca urađen mali servis sa uljem ELF 5W-30 (nažalost ne znam tačno koje). S obzirom da Bravo također nema DPF, da li da se držim 5W-30 gradacije ili da idem na 5W-40? Također, da li biste i dalje preporučili Fuchs za oba auta (planiram za oba ići na GT1 5W-40) ili neki drugi brend. Hvala unaprijed i veliki pozdrav!Amernoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-72931150498689797622015-03-25T18:50:02.840+01:002015-03-25T18:50:02.840+01:00Da. Uz veliku razliku u ceni, Elf je svakako racio...Da. Uz veliku razliku u ceni, Elf je svakako racionalnije rešenje. <br />Sama Solaris serija je visokog kvaliteta.<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-70640246986228183782015-03-25T14:57:13.677+01:002015-03-25T14:57:13.677+01:00Solaris ili full-tech fe 5w 30 mogu nabaviti po ja...Solaris ili full-tech fe 5w 30 mogu nabaviti po jako dobroj cijeni, dok je fuchs s C4 (RN0720) bitno skuplje rješenje. Koliko sam vidio iz Vaših recenzija solaris ste naveli kao jako dobro ulje dok ste za dosadašnji (koji sam koristio) evolution sxr 5w 40 naveli da je samo vrlo dobro ulje (ali nažalost ništa više od toga). Bez obzira na moje tipovanje prema fuchsu mislim da ću ovdje racionalno postupiti i uzeti solaris (full-tech fe). U svakom slučaju puno ste mi pomogli. Hvala. Lijep pozdrav.Vladimirhttps://www.blogger.com/profile/01309957018847360686noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-60288594665621070472015-03-25T08:26:27.951+01:002015-03-25T08:26:27.951+01:00Poštovani Vladimire,
Za pretežno gradsku vožnju (i...Poštovani Vladimire,<br />Za pretežno gradsku vožnju (i povremene duge relacije) mislim da bi 5W-30 (low SAPS) bilo najbolje.<br />RN0720 (ACEA C4, razlike su kozmetičke) obuhvata i RN0710.<br />Može, naravno, i Elf Solaris FE 5W-30 ali ako Vam je Fuchs draži (iz bilo kog razloga, makar da se pobegne od nametanja servisa) nema problema. Da li je bolji, teško je reći ali sigurno nije lošiji.<br />Elf je verovatno isplatljiviji ali moj glas (u nijansama) za Fuchs.<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.com