tag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post2891223218599818535..comments2024-03-25T19:47:59.526+01:00Comments on Ulja za automobile - STALKER: Goriva - Glasine, Fuels - RumorsStevahttp://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comBlogger41125tag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-77262418959147452102016-01-23T10:25:52.753+01:002016-01-23T10:25:52.753+01:00Nemam. Nisam u životu video nijednu.
O Euro Petrol...Nemam. Nisam u životu video nijednu.<br />O Euro Petrol (kao) firmi imam dobro mišljenje na osnovu distribucije TNG-a gde odskače od NiS-ovog masovne ali (kvalitetom) slabije distribucije.<br />Što se goriva tiče, ne znam od koga se snabdevaju ali je kvalitet u distribuciji verovatno zadržan.<br />Tekst je napisan pre svega na osnovu spostvenih iskustava i rafinerijskih postrojenja koje vodeći distributeri goriva imaju (četiri najveća). Euro Petrol (nijedna reč ne postoji u srpskom jeziku, čisto da pomenem, jer baš se taj euro odomaćio ... da nije Europa ... možda u Hrvatskoj i to je o.k. ljudi poštuju svoj jezik, mogli bi mal(k)o i da se ugledamo na njih (ili još naprednije nacije Evrope).<br />Trebalo bi da je o.k. (Euro Petrol), makar u duhu naslova (po abrovima koji kruže jer se uglavnom ljudi hvale a manje kude).<br />Pozdrav! Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-15840631580910993292016-01-23T09:15:25.682+01:002016-01-23T09:15:25.682+01:00Poštovani, kakvo je vaše mišljenje o Euro Petrol p...Poštovani, kakvo je vaše mišljenje o Euro Petrol pumpama? Hvala.Markonoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-54892938643828726522014-09-15T09:06:56.689+02:002014-09-15T09:06:56.689+02:00Poštovani,
Potrudiću se da tekst bude u dogledno v...Poštovani,<br />Potrudiću se da tekst bude u dogledno vreme.<br />Shell V-Power goriva, nisu samo "napucana" aditivima (jesu ali nisu samo to), već su i rafinerijski kvalitetnija (makar u nijansama) od goriva koja su samo po standardu.<br />Utisak u vožnji je fantastičan jer motor radi na maksimumu svojih mogućnosti. Nije baš kao što ste opisali (a i ja bih slično ... ali je ipak subjektivno) ALI razlika (definitivno) postoji.<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-92090981434300867342014-09-14T23:36:26.811+02:002014-09-14T23:36:26.811+02:00Stevo svaka cast na ovom (odogovru) tekstu, svakak...Stevo svaka cast na ovom (odogovru) tekstu, svakako da ce dobro doci jedan dobar tekst o ovoj temi o aditivima i super "napucanim" gorivima sa tim aditivima koje su to komponenete sto znace bolje performanse manja potrosnja i sl... Licno sam probao u Nemackoj Shell ov V-power Diesel kao da vozim drugi auto gotovo pa kao benzinac identicne snage, sto se tice potrosnje bila je 7.5l/100 a ovde kod nas 8.0 do 8.3l/100km, ali nije mi za potrosnju koliko za sam odziv motora na manjim obrtajima, vrhom papucice gasa auto ide kao sa nsim gorivom do patosa papucica...Hvala puno i pozdrav.Mikinoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-86787494861335840602014-09-14T14:27:30.956+02:002014-09-14T14:27:30.956+02:008) Ostaje da je kupovina najjeftinijeg goriva na d...8) Ostaje da je kupovina najjeftinijeg goriva na duži vremenski period manje dobra opcija (jer obuhvata i rasprodaje goriva koje dugo stoji, manje prometne pumpe i slično što povlači mnogo negativnosti) od kupovine „najboljeg“ (makar procenjenog) goriva. Da li se isplati? Verovatno ne, naročito kod motora starije generacije.<br />9) Procena (ne utvrđivanje, ono traži isključivo kontrolisane uslove) protrošnje goriva traži minimalno 1000km a poređenje toliko (puta dva) u sličnim uslovima vožnje. Greška „merenja“ kod kraćih relacija i/ili različitih uslova vožnje je VEĆA od realne razlike (ako je uopšte ima) pa se svodi na utisak i „kafanske priče“ i potpuno je irelevantno za obziljno razmatranje. <br />10) Dodatno aditivirana goriva su svakako kvalitetnija a motoru neće smetati dodatni kvalitet. Isplativost je sporna. Napamet dodavanje aditiva je loša ideja, sa verovatno lošim posledicama (ako se pretera).<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-19440188474443870162014-09-14T14:27:03.173+02:002014-09-14T14:27:03.173+02:00Poštovani g. Miki,
Otvorili ste veliku temu ... al...Poštovani g. Miki,<br />Otvorili ste veliku temu ... ali uz opskurne podatke.<br />Post (i uopšte) aditivi za goriva je odavno tema o kojoj želim da napišem tekst (ili serijal) ali ne stižem.<br />Podsetili ste me da bi možda i trebao to da učinim, naročito od kad je NIS (čitaj Gasprom) izbacio „Ultra Diesel“ i sam sebe demantovao (po drugi put) da su „fensi goriva“ nepotreban luksuz (prvi put izbacivanjem benzina od 98 oktana).<br />NAJKRAĆE MOGUĆE (u deset tačaka; a i tad ne staje u jedan komentar pa zato dva):<br />1) Neki od aditiva za goriva se mogu dodati i na samoj pumpi (kako ste opisali) ali ne svi pa su to tek oni za „dodatnu aditivaciju“, verovatno inhibitori korozije i za dodatnu „mazivost“ dizel goriva, verovatno kao multifunkcionalni paket. Ovo ipak NE može da zameni rafinerijski izbalansirano „dodatno aditivirano gorivo“ već je uglavnom surogat za to. Pretpostavlja i visok cetanski broj (indeks) goriva jer se aditivi za povećanje ovog parametra dodaju u većim koncentracijama (mada su najpogodniji za naknadno dodavanje u već formulisano gorivo), a bez toga je priča o „super gorivu“ ipak samo polovična.<br />2) Ovi aditivi se (pomenuta dva) dodaju u koncentracijama od nekoliko stotina ppm, što odgovara „kanti na cisternu“. Deluje malo ali za svrhu je sasvim u redu.<br />3) Povećanje koncentracije dovodi do logaritamskog (asimptotskog) rasta performanci (do određene granice) što znači da se dodavanje preko preporučenog (makar) ne isplati, a preko neke granice postaje i kontraproduktivno.<br />4) Možete u već aditivirano gorivo dodati još „kantu na cisternu“ ili u „obično“ dve (dupla doza) i ništa više od toga, samo ćete puniti bušnu kofu.<br />5) Dobitak od dodatno aditiviranih goriva (već jesu rafinerijski aditivirana) je sumnjiva rabota. Većina (ozbiljnih) stručnjaka je skeptična i smatra da se u „dobro formulisano“ (i po standardima odgovarajuće) gorivo ne treba ništa dodavati i da je to bacanje para (tj. da razlika u ceni nije pokrivena razlikom u kvalitetu). Lično sam blizu tog stava ALI zaista volim koncept i smatram da treba dati ljudima da biraju, makar i između odličnog i izvanrednog. Čak i mala razlika je vredna probe. Kod novih motora je svakako dodatna doza „peace of mind“ (mirnog sna, za dugogodišnju primenu) a kod starih je takođe dodatno osiguranje zbog niskog sadržaja sumpora (dodatne „mazive“ komponente). Kod „srednjih“ (baš primer koji navodite) kao što su Euro 3 a naročito „Euro 4“ motori je već sumnjiva rabota. Euro 5 gorivo je već dovoljno bolje od zahteva da više ništa drugo (i) ne treba.<br />6) Dobitak koji navodite je „san snova“ čak i za marketing naftnih kompanija jer smanjenje potrošnje u rasponu 5 do 10% čak ni oni ne navode (oko 5% u posebnim uslovima, koji nisu tipični za standardnu vožnju). Realno je očekivati 0 do 2% (tipično i prosečno oko 1%) smanjene potrošnje goriva čak i sa najboljim (dodatno) aditiviranim gorivima.<br />7) Druge navode o poboljašanju čistoće sistema za ubrizgavanje (kao da je do skoro prodavano gorivo bilo đubre a predstavljano je da „bolje ne može“), veće snage motora, čistijeg izduva pa (čak) i dužeg trajanja motora ionako NE možete proveriti pa je sve to na nivou „verovanja“ (a ljudi u svašta veruju, obično na svoju štetu a u korist nekoga, retko u svoju korist) pa ih ne bi dalje i mnogo komentarisao.Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-60353968797647069962014-09-13T22:39:05.668+02:002014-09-13T22:39:05.668+02:00Dva puta kucam (izuzetno duge) odgovore ... na žal...Dva puta kucam (izuzetno duge) odgovore ... na žalost bio sam ulogovan na drugi nalog i "ode u vetar". Nemam (za večeras) više ni vremena ni živaca da ponavljam (nesniljeno) pa ćete odgovor dobiti sutra (uf, ako stignem, ovo je minus pola sata, za koje niste krivi, koje ne znam gde na nađem na minus 2h dnevno, koje nemam).<br />Moraću se snaći nekako!<br />Izvinite pa se čujemo sutra.<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-73049206134752681022014-09-13T17:56:23.013+02:002014-09-13T17:56:23.013+02:00Pozdrav gospodine Stevo, imam jedno pitanje po pit...Pozdrav gospodine Stevo, imam jedno pitanje po pitanju ovih aditiva za goriva... na Slovenackoj pumpi Petrol redovno dodaju te aditive za smanjenu potrosnju, ciscenje i pranje injnektora-dizni, bolje sagorevanje i sta sve ne...aditiv je cini mi se iz engleske radjen za Petrol u kanisterima po 4l. na 12000-20000l dizela ide 4l ovog aditiva. Na cisternama imaju ugradjene te mixer-dozatore ovog aditiva i tako ih dodaju na utakanju nove kolicine.. Drug hoce na starom mercedesu da testira taj aditiv da na 50l naspe 50ml tog aditiva...da li on moze naskoditi motoru i koje su gornje granice njegovog sadrzaja u dizel gorivu? Jer sam probao dizel bez tog aditiva i odmah na autu skocila potrosnja za oko 0.4-05l/100km i slabo vuce.<br />Sta bi se desilo motoru (motor euro4 dizel) kada bih na 50l nasuo 10ml tog aditiva?Mikinoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-49952725282729102212013-06-07T10:45:48.898+02:002013-06-07T10:45:48.898+02:00Zdravo g. Mange,
Rafinerija jeste rekonstruisana (...Zdravo g. Mange,<br />Rafinerija jeste rekonstruisana (naziv je tačan jer nije prestajala sa radom u jednom delu, slično kao kod topionice RTB).<br />Novi Evropremium JESTE po EN 228, po svim specifikacijama za Euro 5.<br />Nije samo Gazprom marketing, i uloženih pola milijarde $, to je praktično (u ključnim segmentima) Chevron-Lumnis tehnologija, a oni su bili i projektanti (bar većeg dela, detalje je teško saznati, kriju ih kao zmija noge).<br />Obzirom na godinu projektovanja i izvođenja to je trenutno najnovija varijanta hydroprocessing tehnologije dobijanja goriva.<br />Verovatno je u ovom delu Evrope najbolja (trenutno) a ni u Evropi se ne bi postidela ni jedne od vodećih.<br />Dakle, više nema izgovora da je gorivo loše.<br />Ono verovatno može biti i bolje ali to se čeka za Euro 6 standard. Mislim da je ekonomski logično da ne pemašuju standarde nešto posebno ali ih siguro ispunjavaju. Standardne aditive ubacuju, premium (za čišćenje, sniženje potrošnje) verovatno NE, ali to je sasvim dobro gorivo, nema više zezanja.<br />Imaš i novi tekst o tome, doduše bez ovih detalja.<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-83271678799149214762013-06-06T22:25:35.238+02:002013-06-06T22:25:35.238+02:00Stevo,
kakvo je stanje sa benzinom koji prodaje NI...Stevo,<br />kakvo je stanje sa benzinom koji prodaje NIS, na distributivnoj mreži, posle "rekonstrukcije" rafinerije?<br />Je li količina sumpora i olova u granicama dozvoljenog za EURO 5 goriva, ili je opet po "starom"?<br />MangeAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-12724760078144230072013-05-20T08:19:50.381+02:002013-05-20T08:19:50.381+02:00Naravno.
Zato je i ceo tekst pod naslovom "gl...Naravno.<br />Zato je i ceo tekst pod naslovom "glasine".<br />Zapravo je istina da (pogotovu od završetka rekonstrukcije rafinerije u Pančevu) velikih razlika u kvalitetu goriva, u Srbiji, zapravo NEMA.<br />Nema (na žalost) ni velikog izbora, jedna vrsta ED-a (avio je tek dodatno filtriran dizel na mestu točenja, zapravo posebno filtriran) i jedna vrsta benzina (95 oktana po EN 228).<br />Eko ima benzin od 98 ali on je nedostupan na većem delu teritorije a OMV-ova "stotka" je još uvek "redak zver".<br />U 99% slučajeva nije do goriva (neki problem) i ne može se ni primetiti razlika.<br />Ostaje savet da se kupuje na prometnijim pumpama.<br />Tekst je sada pomalo "out of date" ali jeste imao svrhu kada je pisan. Najbolji dokaz za to je da je sadašnji Evropremium (NIS-ov) bolji nego onaj pre a znamo da je zvaničan stav bio da ni tom ništa ne fali.<br />Zapravo više je dokaz da je jedno ispuniti standard a drugo je prevazići ga. Uostalom blog je na tome i nastao (ovo važi i za maziva, naročito za njih).<br />Dakle, nije problem što nemamo gorivo po najnovijim standardima, problemi su:<br />1) što nemamo osetno bolji od standarda (i dalje Holanđani i Nemci imaju bolje gorivo, i to će tako i ostati, mada je razlika sve manja). Ovde je i Eko "tržištno prilagođen" jer ne dovozi svoj "0 ppm sumpra" benzin kod nas.<br />2) Nema zvaničnih analiza koje bi LAKO bile dostupne (MOL pruža tu mogućnost čak i individualnim korisnicima, ali je bolje da svaka isporuka ima svoju analizu na mestu točenja ili dostupnu preko online servisa.<br />ITD.<br />Donekle se slažem da dobavljača ne treba menjati tek tako ali ostaje da ni promena (više) nije neki (veći) problem.<br />Goriva su bolja nego ikad. I sve su manje izgovor za stanje motora.<br />RAZLIKE SU TAKO MALE DA NI LABORATORIJA NE BI DALA NEDVOSMISLEN ODGOVOR NA PITANJE KO JE BOLJI. Naročito što bi za tako nešto moralo da se uzme statistički značajan uzorak i da se prati duže vreme.<br />I to bi bilo više u smislu ko ima kvalitetniju distribuciju nego sam rafinerijski kvalitet.<br />Nisam ni imao ambiciju da dam odgovor na ovo pitanje "šac" metodom, to mi nikada nije bio sistem rada.<br />Zato "glasine" jer smatram da su goriva veoma bliskog i zadovoljavajućeg kvaliteta (SVA).<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-1329008086261474162013-05-19T21:19:36.977+02:002013-05-19T21:19:36.977+02:00Menjati dobavljača goriva svaki čas, i tvrditi da ...Menjati dobavljača goriva svaki čas, i tvrditi da je jedan bolji ili gori od drugog je neozbiljno na modernim atomobilima. Ima tu jedan izraz "autoadaptivni podaci", koji kvare rezultate vaše probe. Znači, trebalo bi preći bar 1500km, mnogo hladnih startova, da bi se parametri u ECU prilagodili potrebama. Oću reći, bez potrebe ne menjati često vrstu i proizvođača goriva, jer promena po nekad izazove i negativn efekte za koje gorivo nije krivo. Recimo teži hladan start, grublji rad dizel motora, nemiran ler gas, gubitak elastičnosti i snage motora, itd...<br />U potpisu Mange (izvini Stevo, zaboravio sam koji mi je nalog)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-40369565248067597222012-08-03T23:09:24.102+02:002012-08-03T23:09:24.102+02:00Kao taksista koji trosi ED mogu sa sigurnoscu reci...Kao taksista koji trosi ED mogu sa sigurnoscu reci da najbolji ima Mol za njima uz rame Nis i to na pumpi Dejton,na drugim Nisovim nisam ni sipao pa nisam relevantan ni da sudim(isao samlogikom ako je dobar za sluzbena vozila Gasproma,razne accorde,mercedese dobar je i za moj crdi i zaista se tako i pokazao).Sipao sam i ECO avio dizel ali se u mom Hyundasakiju i nije pokazao kao aviodizel motor grublje i neravnomernije radi pa sam brze bolje posle potrosenih 30 litara sistem ubrizgavanja osvezio sa Mol ED. <br />Na Omv u sam sipao zadnji put pre 3.5godine i posle toga nisam ni sipao.Od tada su siguran sam popravili kvalitet ED ali sam ja potpuno izgubio poverenje u njih jer me je posle sipanja njihovog goriva stranka upitala zasto vam se vozilo ovoliko trese,neprijatno je u zeludcu a ja sam mislio da su otisle dizne ili pumpa(napominjem da je ovo bilo 3.5 godine)Boranoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-39449004036080999562012-06-29T17:46:02.473+02:002012-06-29T17:46:02.473+02:00Poštovani g. Žarko,
Kad je nivo ulja u pitanju važ...Poštovani g. Žarko,<br />Kad je nivo ulja u pitanju važi ono:<br />Trust no one (čak iako niste Molder) ili po naški:<br />Ne verujte ni samom sebi.<br />Za 200km ne bi trebalo da se bilo šta desi te ste odreagovali taman na vreme.<br />Ne znam koliko je to 1cm u dl ali može biti 0,2-0,5l (u većini slučajeva). Par mm odnosno nekih 5% više nije opasno (namerno se ostavlja neka sigurnosna granica) kao i 10-tak% manje (naravno da ne traje predugo).<br />U principu prvo negativno dejstvo je na katalizator odnosno sisteme obrade izduvnih gasova. Posebno je loše za DPF (ukoliko je dizel motor) i uopšte je više opasno kod dizel motora.<br />Visok nivo ulja uslovljava i penjenje i slabije podmazivanje te dugoročno slabiju zaštitu motora. ITD. ali ne bih navodio šta bi bilo kad bi bilo jer ako vam sve radi normalno, nastaviće tako i da bude. Da ste vozili 2000km ili više trebalo bi vam dosta sreće da se izvučete bez posledica.<br />Ukoliko je stariji model a naročito benzinac i još bez katalizatora, ništa vam se nije desilo i jedino što ne valja dugoročno, inače se za trke (naročito kod motocikala) obično sipa preko max. čak i više od 10% od ukupne količine ulja.<br />Ispustite višak ulja (oprezno) i ne brinite.<br />Otprilike pola litara pa proverite nivo, itd.<br />Nivo ulja treba da je bliže max. ali "sa one strane". Zato je osim Total-ove (totalne) preporuke da bude na max. (školski) često preporuka da to bude na 2/3 prema max. a ja kažem 3/4 (kako li da odrediš one trećine, ovako na pola između pola i celog (max.)).<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-81524364696587707762012-06-29T08:06:04.901+02:002012-06-29T08:06:04.901+02:00Nije vezano za tekst ali moram da potam? Koliko i ...Nije vezano za tekst ali moram da potam? Koliko i šta može da se ošteti ukoliko se sipa više ulja nego što treba? i to recimo na meraču 1cm iznad max. Sa takvim stanjem sam presao 200km pre nego sam primetio jer nisam sumnjao u majstora pa se nisam odmah hvatao za merač. :-(Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11713851900726998944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-42864516514404438162012-06-08T20:59:15.949+02:002012-06-08T20:59:15.949+02:00Poštovana Milice,
ATE je renomirani proizvođač koč...Poštovana Milice,<br />ATE je renomirani proizvođač kočionih sistema (i svega u vezi sa tim).<br />Njihovi kočioni fluidi su veoma dobrog kvaliteta.<br />Malo je pretenciozno reći da su najbolji (od toliko dobrih) ali su sigurno iznad proseka.<br />Sviđa mi se njihov stav:<br />- Kada kupujete kočionu tečnost, nemojte kupovati najjeftiniju (to i ja kažem).<br />Svi njihovi DOT 4 fluidi su vrlo dobrog ili odličnog kvaliteta.<br />Redosled ide sledećim redom (prema boljem):<br />SL, SL.6 (skoro jednako) Super DOT 4, Super Blue racing.<br />Kako god, i SL (standardno DOT 4, zapravo natporsečno) je više nego dobro kočiono ulje.<br />Dakle, nisu vas slagali ... ili nisu mnogo.<br />Možete računati da imate kvalitetnu i pouzdanu KT pa za 2-3 god. ponovo na zamenu.<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-26463788344823435482012-06-08T18:37:41.216+02:002012-06-08T18:37:41.216+02:00DAnas su mi u servisu zamenili kocionu tecnost i n...DAnas su mi u servisu zamenili kocionu tecnost i nasuli neku `Ate dot4 ` ili nesto slicno. Rekli su mi da je to najkvalitetnija tecnost,pa me zanima da li su bili u pravu i da li sam pogresila sto sam im poverovala? MilicaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-77498580516385822682012-06-06T17:57:16.957+02:002012-06-06T17:57:16.957+02:00Ako nisu (mnogo) skuplja od standardnih vredi preć...Ako nisu (mnogo) skuplja od standardnih vredi preći ili makar probati.<br />Umerena preporuka sa moje strane.Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-84797665444694420412012-06-06T17:54:56.496+02:002012-06-06T17:54:56.496+02:00Pozdrav!Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-4987224866401257142012-06-06T13:55:19.438+02:002012-06-06T13:55:19.438+02:00Hvala Stevo, vidio sam odgovor. Nema potrebe da se...Hvala Stevo, vidio sam odgovor. Nema potrebe da se izvinjavaš zbog "kašnjenja" od dan, dva, mi bi se tebi trebali izviniti što te cimamo za svaku sitnicu. Pozdrav!MaxBunkerhttps://www.blogger.com/profile/11527059609680176004noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-10573824220124506172012-06-06T10:51:45.480+02:002012-06-06T10:51:45.480+02:00EKO je u CG poceo sa prodajom Avio dizela a Petrol...EKO je u CG poceo sa prodajom Avio dizela a Petrol sa Q max gorivima.<br /><br />Dimitrija <br />PodgoricaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-56962621005239621682012-06-05T15:37:15.246+02:002012-06-05T15:37:15.246+02:00MaxBunker ima odgovor na pitanje o menjačkom ulju ...MaxBunker ima odgovor na pitanje o menjačkom ulju u temi "Modriča ulja". <br />Izvinjavam se na čekanju, jednostavno mi je promaklo (par dana), ništa drugo (a pitanje je jedno od lakših).<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-49277490068798696072012-06-04T17:54:02.242+02:002012-06-04T17:54:02.242+02:00evo ja postavih jos jedno pitanje na "Selenia...evo ja postavih jos jedno pitanje na "Selenia menjačka ulja II deo" u vezi selespeed dualogic menjaca .. pozdravdzindzinhttps://www.blogger.com/profile/09328762925712671043noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-34976567888903163462012-06-03T10:19:50.830+02:002012-06-03T10:19:50.830+02:00Definitivno je dobro objaviti da je pitanje postav...Definitivno je dobro objaviti da je pitanje postavljeno u nekoj temi. Eto sasvim slučajno sam primetio da nisam odgovorio na pitanje od 19.aprila anonimnog čitaoca (Renault Clio 1.2).<br />Još bolje je registorvati se jer se i time smanjuje mogućnost da previdim pitanje.<br />Dakle nepoznatom čitaocu se izvinjavam.<br />Ivici sam (za Peugeot 107 i Hondu Civic) čini mi se odgovorio (ako ništa drugo na Honda klubu) ali ne i gde je pitanje postavio (TOP 10 motornih ulja za Punto Classic 1.3jtd)<br />Pitanje za Clio 1.2 16V 2002. postavljeno je u temi:<br />10 najčešćih pitanja o motornim uljima; 10 most frequent questions about engine oils.<br />Još jednom izvinjenje i savet čitaocima (za buduća pitanja). Zaista je mnogo tekstova a bloger administrativni alat ponekad (naročito za starije tesktove) ne daje tačnu odrednicu (u kom tekstu je pitanje) pa je problem baš veliki (zahteva mnogo vremena).<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-39663030519992329292012-06-03T09:33:01.894+02:002012-06-03T09:33:01.894+02:00Dobro je što ste signalizirali, a naravno da je pi...Dobro je što ste signalizirali, a naravno da je pitanje bolje postaviti u nekoj temi gde je to adekvatnije.<br />Odgovor će biti tamo ... za neki minut.Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.com