tag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post5940131144787756312..comments2024-03-25T19:47:59.526+01:00Comments on Ulja za automobile - STALKER: Kroon menjačka ulja II, Kroon Gear Oils IIStevahttp://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comBlogger16125tag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-53176950069856320192012-09-19T19:07:28.314+02:002012-09-19T19:07:28.314+02:00Hvala što ste se javili!
Pozdrav!Hvala što ste se javili!<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-78193652249065148882012-09-19T15:33:32.824+02:002012-09-19T15:33:32.824+02:00Motul X-MAx 0w-40 je evo vec 5k km u motoru i prez...Motul X-MAx 0w-40 je evo vec 5k km u motoru i prezadovoljan sam! Motor radi perfektno na svim obratajima i u svim rezimima i uslovima voznje!<br />PozdravNaumHNhttps://www.blogger.com/profile/13750144455807449147noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-19046861722307662092012-06-08T11:21:30.023+02:002012-06-08T11:21:30.023+02:00Hvala, stvari su sada dosta jasnije. Mislim da ce ...Hvala, stvari su sada dosta jasnije. Mislim da ce ipak biti Motul X-Max 0w-40.<br />Blizi se interval zamene, pa se javljam sa rezultatima ... <br />Srdacan pozdravNaumHNhttps://www.blogger.com/profile/13750144455807449147noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-73228751547664827272012-06-07T16:57:19.298+02:002012-06-07T16:57:19.298+02:000W-30 ulja su veoma dobar izbor za vaš motor. Uz 5...0W-30 ulja su veoma dobar izbor za vaš motor. Uz 5W-30 verovatno i najbolji kompromis. Za normalne uslove vožnje, plus štednju goriva, verovatno preuzimaju primat nad 0W-20 nakon 5 godina upotrebe.<br />Oba Motul ulja su O.K. ali pre svega Eco-clean (iz više razloga: od API SM nasuprot SL, nižeg sulf. pepela, itd.) iako je ono prvenstveno namenjeno (zapravo) dizel Honda motorima (sa DPF) novije generacije.<br />Ipak, sa većim zahtevima (kako ste naveli), 0W-40 liči kao OPTIMALAN izbor.<br />Motul X-Max, jeste pomalo specifično (i beskompromisno) ulje ali vama takvo jedno upravo i treba.<br />100% sintetičko ulje (pretežno estarske sintetike sa nešto PAO baznih ulja) namenjeno je pre svega teškim (sportskim) uslovima vožnje. Jako je moderno i više je „0W-35“ (na donjoj granici viskoziteta za SAE 40) što je za vaš motor samo (još jedan) plus. Spada u „high HTHS“ ulja (vrednost iznad 3,5 kataloški 3,58) što je taman da obezbedi dobru zaštitu u ekstremnim uslovima a da ne utiče previše na potrošnju goriva. Kao takvo verovatno nije dobar izbor za starije konstrukcije motora (sa 10/15W-40 default-om) ali za vaš je „kao saliveno“.<br />X-max ili Marly?<br />Mazive keramike (hBN pa čak i IF-WS2 ako je on u pitanju) su sjajna stvar i verovatno budući standard za „friction modifier“ vrstu aditiva (za sada su organski kompleksi Mo-libdena još uvek najnovija vrsta istih).<br />Međutim u hidrodinamičkim uslovima od njih nema (preterane) vajde. U mešovitom režimu podmazivanja, verovatno imaju pozitivan uticaj, ali to kod 0W-40 nije od preteranog značaja (možda baš pri izuzetno niskim temperaturama). Ovo znači bolju zaštitu pri (hladnom) startu mašine, kratkim gradskim relacijama i slično.<br />Drugo gde bi došli do izražaja (kao posredno EP aditivi) to je situacija da dođe do pucanja (ili „stanjivanja“) uljnog filma pri velikim G silama u krivinama i slično. Međutim X-max se baš ističe ekstra jakim (otpornim) uljanim filmom što je jedan od zahteva Ford „937A“ odobrenja, koje garantuje tu osobinu. To znači da ni na truck day nećete doći u situaciju da vam se Zenox iskaže ili (još manje) da X-max zakaže.<br />Dakle X-max je racionalnija odluka, i ulje koje će 100% pokriti vaše zahteve. To je i moj savet.<br />Ipak, ne mogu a da ne kažem da je Marly Zenox nešto što se treba makar probati.<br />Kojim redosledom, to odlučite sami.<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-26096242334496821752012-06-07T11:39:29.589+02:002012-06-07T11:39:29.589+02:00Hvala, i očekujem detaljčiće :-)Hvala, i očekujem detaljčiće :-)NaumHNhttps://www.blogger.com/profile/13750144455807449147noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-45972798971899850162012-06-06T22:08:51.849+02:002012-06-06T22:08:51.849+02:00SVA su ulja (Motul) odlična i dobra za vaš motor (...SVA su ulja (Motul) odlična i dobra za vaš motor (automobil).<br />Dajte mi malo predaha, da sutra malo obrazložim.<br />Za sad se slažem da je odluka teža ... mnogo teža.<br />Ukratko: <br />X-max se sigurno više isplati od Marly ulja.<br />Malko je specifično ali sa API SM sigurno ispunjava ono što Honda traži.<br />Dakle detaljčići tek slede.<br />Pozz ...Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-339587431606712262012-06-06T18:01:30.397+02:002012-06-06T18:01:30.397+02:00Javljam se večeras po pitanju Motul-a.Javljam se večeras po pitanju Motul-a.Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-85941027209458566502012-06-06T17:58:48.948+02:002012-06-06T17:58:48.948+02:00Verujem da je na nivou vrhunskih (sintetičkih) ulj...Verujem da je na nivou vrhunskih (sintetičkih) ulja. Možda i nijansu bolje.<br />Da se isplati, e to ne verujem. Naravno vi ste naveli da vam cena nije bitna.<br />Vredi probati.Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-81172801560278229422012-06-06T11:16:00.239+02:002012-06-06T11:16:00.239+02:00Evo sad vidim na sajtu Mass_a da su dobili (raniji...Evo sad vidim na sajtu Mass_a da su dobili (raniji to nisu imali) sledeca ulja od 8100 game: Eco-clean 0w30, Eco-energy 0w30 i X-MAX 0w40! Odluka je sada jos teza!?<br />Sta vi mislite o X-max 0w40?NaumHNhttps://www.blogger.com/profile/13750144455807449147noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-24730104848532177372012-06-06T10:33:15.534+02:002012-06-06T10:33:15.534+02:00Hvala na brzom odgovoru,
Ne bih isao na 0w-20 jer ...Hvala na brzom odgovoru,<br />Ne bih isao na 0w-20 jer ce biti momenata kada cu drzati motor na visokim obrtajima duze vremena i to u brdovitim predelima..<br />Nemam nekih cinjenica na osnovu kojih bi verovao ili ne Marly_u; vi ste sigurno bolje informisani, pa vas pitam da li vi verujete Marly_u?<br />PozdravNaumHNhttps://www.blogger.com/profile/13750144455807449147noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-87264981479410850582012-06-05T16:02:35.361+02:002012-06-05T16:02:35.361+02:00Nije baš mesto ali sam ga sam "nacrtao" ...Nije baš mesto ali sam ga sam "nacrtao" jer je već bilo o Marly Zenox-u.<br />Kako je ulje ACEA C3 (između ostalog) a i API SM, onda je sigurno pogodno za motor. <br />Aditiv je fabrički dodat pa je sve (valjda) optimizovano.<br />Ako vam novac nije faktor (eh, sve su ređi takvi čitaoci i vozači uopšte) možete probati Zenox.<br />Možda bi gold ultra (5W-30) bilo i bolje ali teško je odoleti (znam) najboljem i najskupljem.<br />Zbog 0W i mazivih keramika moguće je da će ovo ulje ispasti i idealno za Bg vrevu.<br />Jako dobro ulje to priznajem ali sa nerealno visokom cenom (uglavnom većini nepotrebna "količina" kvaliteta, koja uglavnom ne dolazi do izražaja).<br />0W-30 ili 0W-20 bi baš u tim uslovima lako mogla da pobede napredne aditive.<br />Ionako govorimo o "nestandardnim" rešenjima a Zenox je bar isto toliko daleko od uobičajenog kao i 0W-20 (ili i više) a ona su sva do jednog "super sintetička" ulja, vrhunskog kvaliteta (i duplo manje cene).<br />Sve zavisi koliko verujete u Marly. <br />Na vama je odluka.Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-72575206898050736022012-06-05T10:16:58.704+02:002012-06-05T10:16:58.704+02:00Zdravo,
postavicu pitanje ovde o Marly Zenox_u, ak...Zdravo,<br />postavicu pitanje ovde o Marly Zenox_u, ako nije ok mesto ispravite me...<br />Da li je za Hondu accord 2.0 2008, ok koristiti ovo ulje. S obzirom da je uglavnom vozim po gradu i da mi se cini da je voznja po BG guzvama i vise nego zahtevna (pogotovo ako je 30-40% voznji po gradu krace od 3-4km)...<br />Cenu kao faktor ne bih uzimao u obzir...<br />PozdravNaumHNhttps://www.blogger.com/profile/13750144455807449147noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-30640020176192926832012-04-20T21:11:46.420+02:002012-04-20T21:11:46.420+02:00Proverite u uputstvu vozila.
Bilo koje koje ispunj...Proverite u uputstvu vozila.<br />Bilo koje koje ispunjava zahteve proizvođača.<br />Koliko sam ja našao zahtev je:<br />(VW) G 052 180 (A2)<br />ili VW TL 521 80<br />Evo i tri primera ulja (koja mi prva padaju na pamet, mogu naravno i drugih proizvođača):<br />1) Fuchs TITAN ATF CVT<br />2) MOTUL Multi CVTF<br />3) Kroon SP 2024<br />ITD.<br />Najbolje?<br />Originalno!<br />Iskreno, nema velike razlike među njima jer su prilično omeđena samim standardom. Sve se svodi na nijanse.<br />Eventualno mala prednost Fuchs-u (možda je i originalno fabričko punjenje).<br />Još jednom - proverite u upustvu automobila zahteve (iako je prilično jasno, Multitronic menjač iz Audija, za to sam i dao odgovor).<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-45439446228716520672012-04-20T00:40:02.813+02:002012-04-20T00:40:02.813+02:00Koe ulje e najdobro za AUDI A4 2004g.za vo MULTITR...Koe ulje e najdobro za AUDI A4 2004g.za vo MULTITRONIK menjac...Pozz od Makedonijazlatkonoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-64590614418438791182011-02-02T17:14:22.083+01:002011-02-02T17:14:22.083+01:00Poštovani,
Bez comp-a sam te ga "rentiram&quo...Poštovani,<br />Bez comp-a sam te ga "rentiram" pa moram da budem brz.<br />O Marly Zenox moram da kažem više jer i preko mejla imam jedno pitanje, doduše za drugo vozilo (i opet LPG).<br />Ukratko, sintetičko ulje sa dodatim mazivim keramikama. Ne može da bude loše ... ipak nije baš ni neophodno. Fiat Punto nije baš vozilo gde bi se takvo ulje pokazalo i dokazalo. <br />U principu sme da se koristi jer ulje ispunjava i više zahteva nego što se traži. Ipak zavisi i koliko verujete Marley brendu. Ovako napamet, znam da neka njihova ulja postoje na listama VW i MB zvaničnih ulja te bi trebalo da je dovoljno. Pogledajte malo na API sajtu. <br />No, jedno je da nešto može a drugo je da li treba.<br />Da treba - ne treba, da je dobro - verovatno je odlično, da je skupo - skupo je. <br />Znači ulje je sigurno dobro, potencijalno izuzetno (PAO i mazive keramike, mada više zvuči nego što je stvarno).<br />Za konkretan automobil mislim da je nepotrebno (pogotovu uzevši u obzir i cenu).<br />Za šta bi bilo dobro? Pa za "zverkov" BMW i njegov način vožnje ("težak na gasu").<br />Ako ćete "bolje od standardnog" uzmite lepo Mobil 1 New Life (isto 0W-40) ili Castrol ili Motul.<br />Sasvim dovoljno. Naročito Motul ulje za LPG (5W-40 sintetičko). Ili Fuchs sintetika 5W-40 za TNG/CNG.<br />Ne mogu da se setim svih naziva ali je jasno na šta mislim. Sva pomenuta ulja su više nego O.K. (da neke razlike nećete primetiti sa Marly) a osetno su jeftinija.<br />Naravno ako biste pošto-poto, verovatno može no vodite računa i o garanciji koja će za nov automobil biti dovedena u pitanje sa ovim "nekonvencionalnim" uljem. Makar sačekajte da ona istekne. Za pominjana ulja vam ne bi smeli reći ni "a" a ako baš zapnu koristite Selenia Multigas 5W-40 i ne pristajte na manje, to vam ne mogu odbiti ;-)<br />Pozdrav,<br />StevaStevahttp://www.motornaulja.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-52271357490915376552011-02-02T08:18:38.479+01:002011-02-02T08:18:38.479+01:00Stevo,izvini sto te pitam nešto nevezano za temu,a...Stevo,izvini sto te pitam nešto nevezano za temu,ali da li možeš da mi kažeš nešto o motornom ulju Marly Zenox 0W40 i da li se sme koristiti u Fiat Puntu LPG 2010 god.?Anonymousnoreply@blogger.com