tag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post6129180547933595850..comments2024-03-25T19:47:59.526+01:00Comments on Ulja za automobile - STALKER: Valvoline - reloaded (pregled, review)Stevahttp://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comBlogger63125tag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-34204759918321617822022-05-01T10:36:21.446+02:002022-05-01T10:36:21.446+02:00Mnogo Vam hvala na odgovoru!
Mozda sam ja malo vis...Mnogo Vam hvala na odgovoru!<br />Mozda sam ja malo vise obratio paznju na tu "buku" po forumima.<br />Ali,verujte mi,najvise je "prituzbi" bilo na recimo Shell Helix hx 8 ect 5w30 ulje,da je "bucniji rad motora" bas sa njim.Mada znam da je to zaista kvalitetno ulje.<br />Sigurno da je gradacija 0w30 Vjerovatno "Tisa",Ali ja se vise držim 5w30 gradacije!<br />E,to je bio 1 od razloga sto Castrol nisam hteo zamenit Shell-om nego sam uzeo Total Ineo ulje.<br />Kazem,mozda subjektivní osecaj,Ali meni se čini da je motor tiši nego sa Castrolom<br />(Ali opet napominjem,to je ipak vise subjektivni osecaj)<br />Naravno,Vi ste ipak vise u svemu Tome upuceniji od mene.<br />Kako god,ja sam na Total Ineo pressoi zasad Cu ostatní na njemu .<br />Hvala i svako dobro.<br />SrkiAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-7712259104294516452022-05-01T09:53:48.460+02:002022-05-01T09:53:48.460+02:00Poštovani g. Srki,
Meni to zvuči kao "babske ...Poštovani g. Srki,<br />Meni to zvuči kao "babske priče" ili (još i više) na - U selu se priča ali nije naučno dokazano (u vicu se radi ima li vanzemaljaca).<br />Viskoznost i tip ulja sigurno (donekle) utiču na glasniji (ili tiši) rad motora. Nivo (količina) ulja takođe (unutar malih razlika od par decibela).<br />Ali da unutar iste visk. gradacije i iste (veoma precizne i uske) specifikacije, kao što je VW 504/507, ima razlika koje se mogu osetiti čulima (sluhom), ne zvuči mi uverljivo. Čak i kad se meri, to bi moralo da bude u veoma dobro definisanim uslovima (da bi me uverilo).<br />Pitanje je za laboratoriju mašinskog fakulteta ali ne verujem da bi se time bavili (zvuči dovoljno neosnovano da bi se gubilo vreme i novac, osim ako bi to neko platio, tj. imao para za bacanje).<br />U praktičnom smislu NE bih na to obraćao pažnju, ali ako vama (na uvo) bolje zvuči neko ulje, svakako se držite istog.<br />Tiši rad motora (ako je, pa makar i subjektivno) je svakako plus.<br />Bitno da je ulje kvalitetno, originalno i da ispunjava traženu specifikaciju (i da se menja redovno).<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-89670708821404876962022-04-29T17:58:33.867+02:002022-04-29T17:58:33.867+02:00Uvazeni Stalker.
Imam mozda malo cudno ,neobicno p...Uvazeni Stalker.<br />Imam mozda malo cudno ,neobicno pitanje,radi se o radu motora(hodu),odnosno buci motora.Pratio sam malo i po forumima,mrezama, YouTube itd o toj tematici.<br />Napomena,imam koncernov diesel motor,77kw,2014 godine.Bez problemaradi,redovna zamena ulja 1 put godisnjeUvek sipam malo ispod maximuma-motor nikad nije trosio ulje,nisam dosipao!<br />E,sad<br />Prvo je bio na Castrolu,(504,00/507,00 specifikacije)<br />Potom prelaz na Total Ineo.<br />Subjektivni osecaj-motor tiše radi sa Totalom!<br />Nije mi bilo Tesko,Kao sto prethodno napisah-potrazih po mrezama malo....Cak su ljudi merili jacinu zvuka motora!<br />I ljudi kazu,iz njihovih iskustava,neki motori tiše radesa nekim uljima,a neki opet grublje(bucniji su).<br />Ja sam od onih sto vole tiši rad motora.<br />Recimo,Motul je bucniji od Total,Valvoline,Shell isto su bucniji.Tako,cak i Mobil 1 i Ravenol vmp bucnije radde.<br />Zato Vas molim,malo zapazanja o Tome,da li je to zbog primesa u uljima,ili zbog same baze!?<br />Da li estrri uticu na rad i buku.<br />Recimo,nadjoh i to da su Mannol i Lotos isto Tako Tisa ulja!Makar za neki decibel.(odnosno motori mirnije i tiše rade)<br />Sta li je to u samom uljusto utice na mirniji i tiši hod motora,...kako Vi ovo tumacite!?<br />Unapred hvala<br />Srki<br /> <br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-36875671373289435482022-01-08T11:51:19.132+01:002022-01-08T11:51:19.132+01:00Poštovani g. Vlado,
Marketing je čudo (a i naša sl...Poštovani g. Vlado,<br />Marketing je čudo (a i naša slabost da mu se odupremo). Meni se sve čini da je to neka priča da se "superiorna" "zapadnjačka" tehnologija proda Istoku i toliko.<br />Kako je toliko bolje od Valvoline a NAVODNO se prave zajedno (e nije, nego!).<br />Bolje od Valvoa a nema odobrenja (aha!).<br />Nisu članica ATIEL-a, itd. i sl.<br />Ja u Deda Mraza ne verujem ali ne osuđujem one koji veruju (priča je zavodljiva).<br />Dakle između Valvoline i PMO a istu cenu (pa čak i Valvo 20% skuplji) NE bih razmišljao ni mikrosekundu (možda pola iste).<br />Pozdrav!<br /><br />P.S.<br />Makar bilo i isto ulje ... mada slabe su šanse, "jerbo" Valvo već deceniju ima centraliovanu proizvodnju za Evropu (opekli se pa ne eksperimentišu) i vredan je brend da bi se tako jeftino prodavali (valjda, nadam se).<br />PozzStevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-13665609003352964332022-01-03T22:21:11.635+01:002022-01-03T22:21:11.635+01:00Gospodine Stevo!
Molim Vas ,naleteh na ulje PMO(pr...Gospodine Stevo!<br />Molim Vas ,naleteh na ulje PMO(profesional motor oil)<br />PMO 5w30 C3<br />Negde nadjoh da je mozda slican ili se praví zajedno sa Valvoline Synpower x-III 5w30<br />Nahvalise ga baš,Ali baš!<br />Zato odmah odlučih da Vas priupitam malo o tom ulju(brendu)<br />PMO<br />Neznam ni ko ní gde se radí?<br />Cudnog je i naziva!PMO<br />Cena je slična Kao Valvo,Ali tvrde da je ulje mnogo bolje od Valvo!<br />Nisam nasao karakteristike o njemu!<br />Pa,eto Vas da zamolim,ako moze ,Vaše misljenje o tom brendu i samom ulju 5w30 C3!<br />Hvala unapred !<br />Vlada<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-46033698454795394692021-06-06T21:43:57.815+02:002021-06-06T21:43:57.815+02:00Poštovani,
Grubo rečeno:
1) SynPower je Valvo no. ...Poštovani,<br />Grubo rečeno:<br />1) SynPower je Valvo no. 1 serija. Premium kategorija. Maksimalan kvalitet i ispunjenje novijih normi (samo izaberite šta je za Vas pogodno, predlog u nastavku).<br />2) ALL Climate je standardna serija, vrlo dobra ulja po povoljnoj ceni i takođe ispunjavaju visoke standarde.<br />3) MaxLife namenjeno vozilima sa mnogo pređenih km (od 100k km, ali naročito preko 200k km). Može biti i bolji izbor od prethdnih za takve slučajeve (bilo više puta o tome, koristite "find" na blogu ili sastavite smart gugl pretragu).<br />Za Vas je MaxLife 5W40 verovatno najbolji izbor.<br />Naravno i SynPower dolazi u obzir.<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-48579434939079821312021-06-01T17:41:32.996+02:002021-06-01T17:41:32.996+02:00Pozdrav poštovani..
Voleo bih da mi kazete razlik...Pozdrav poštovani..<br /><br />Voleo bih da mi kazete razliku izmedju tri serije valvoline a3/b4 5w40ki, maxlife, synpower i all climate..<br /><br />Koje bi bilo najbolje za 1.9 cdti 110kw 190000km, bez dpfa (fabricki) i servisni interval izmedju 7500 i 8500km.HighlanderTokio82https://www.blogger.com/profile/08878773110141148982noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-21956817523824102702021-01-08T16:02:22.841+01:002021-01-08T16:02:22.841+01:00Postovani g.Satler,mnogo,mnogo hvala na iscrpnom o...Postovani g.Satler,mnogo,mnogo hvala na iscrpnom odgovoru!<br />P.s zaboravio sam se potpisati,<br />Srdjan Alksic<br />(Vec sam pisao o tom i na drugom postu,te se nemojte iznendaiti ako "náležite" na njega;<br />Nemorate odgovarati<br />Ovde i ovim Vaším iscrpnom i poučním komentatom je sve rečeno!<br />Ziveli !<br /><br /><br />) <br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-60061021554209749302021-01-08T09:25:09.565+01:002021-01-08T09:25:09.565+01:00Poštovani g. anonimni,
Gde ste bili pre par godina...Poštovani g. anonimni,<br />Gde ste bili pre par godina ... (pre 2017. recimo) kad sam (ipak) imao više vremena.<br />Ovo je za ceo tekst ali moram da skratim i uprostim (po cenu banalizacije).<br />1) Sva tri ulja su VEOMA slična i nema velike razlike među njima. Total se SIGURNO najviše isplati (pa makar i iz Rumunije, što je sve manje bitno jer su pogoni automatizovani "u full-u").<br />Tu na cenu više utiče logistika (prevoz kao najvažnija stavka). <br />2) Total je jednako dobro ulje po podacima i za nijansu bolje (pre svega) od Valvoline ali to jedva da je i za akademsku diskusiju, računajte da su praktično jednaka (slična ko jaje - jajetu, i to iste klase).<br />Btw. (po 101. put) VW 504/507 ulja su veoma slična i sva su jako kvalitetna.<br />"Kvalitetnije" (je Total) u smislu da ima nižu tačku stinjavanja što ukazuje na veći udeo PAO baze (iako i dalje "začinski").<br />Naravno, javno dostupni podaci su nedovoljni za iole zasnovanije zaključke. Npr. malo više PPD aditiva može taman za toliko da snizi tačku stinjavanja i slično.<br />3) Ako ćemo da ulazimo u nijanse, Fuchs bi mogao da bude u nijansama bolji od oba (iako su te razlike praktično zanemarljive u praksi), pre svega zbog enormnog ind. visk. No, to nije baš tolika prednost kao što se čini na prvi pogled.<br />165-175 je uobičajeno za 5W-30 ulja sa C3 standardom (za C2 i do 180, jer su apsolutno nešto manje viskoznosti) i prava je mera. Preterivanje sa aditivima je kontraproduktivno.<br />Kod Fuchs-a verovatno nije a razlika je na bazi sledećeg:<br />XTL su GTL ulja (iako Fuchs to prećutkuje vodeći neku "fensi makreting politiku", i ne može mu se ni "iscediti" priznanje na njihovom sajtu).<br />Naravno to su nešto kvalitetnija ulja od standardnih ulja III grupe (pa i III+ donekle), a po ATIEL-u pripadaju VI grupi i potpuno su sintetička (po načinu proizvodnje takođe).<br />Valvo i Total koriste bazna ulja sa IV od oko 135 (ako ima PAO to je viskoz. komp. i u manjem procentu, a kao viskoz. ima sličan In.Visk. kao i manje viskozna SHC komponenta, pa je i smeša "tu negde"). Aditivi povećavaju IV za oko 30% i to je tih 170 do 175.<br />Fuchs (verovatno) koristi GTL sa IV od oko 145 pa ista količina aditiva to podiže na 190. Možda je i smeša baz. ulja na 140 te uz aditive (možda i za nijansu više ili samo bolje deluju) koji podižu to za cca. 35% dobijamo istih 190.<br />Znači glavna prednost su GTL bazna ulja, ali kombinacija SHC/PAO ne zaostaje drastično (nijanse su u pitanju, a cena osetno niža).<br />4) <br />5) Na kraju, još jednom da naglasim:<br />Glavni kvalitet VW 504/507 ulja su aditivi (paket aditiva) koji uz podrazumevani minimum da se koriste b. ulja III b. grupe, dovode do željenog visokog kvaliteta. Ostalo su dodaci da se istupi za nijansu kvalitetom i time opravdaju dve nijanse veća cena (premijum kategorije).<br />Nećete pogrešiti ni sa jednim ... probajte sva tri (po kome god redosledu). Uz ovako klimave zime (i na planinama retko ispod -10) nikakve razlike neće biti među njima. Flex intervale izdržavaju sva tri (bez problema) ... možda i samo možda bi Fuchs malo bolje tolerisao prekoračenja servisnog intervala ALI to nije poseban razlog za kupovinu istog (više je afinitet prema brendu te eventualno GTL osnova).<br />POzdrav! Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-10293308957903263672021-01-04T11:58:00.021+01:002021-01-04T11:58:00.021+01:00Postovani Stevo
Sve Najbolje u Novoj 2021
Imam pit...Postovani Stevo<br />Sve Najbolje u Novoj 2021<br />Imam pitanje ,ako moze Vase strucno misljenje o ulju specifikacije vw 504/507.00<br />-Fusch Titan GT1 c-3 5w30 ?<br />Možete li ga uporediti recimo sa ovim:<br />-Valvoline Synthpower (Xtreme) III 5w30 i<br />-Total Quartz Ineo Longlife 5w30<br />Ako moze preporuka od Vas,uporedjujuci kvalitet (recimo index viskoznosti,TBN,sumpor,deterdzenti,tacka paljenja i smrzavanja,itd)<br />Kako Vi to vidíte iz strucnog ugla?<br />Nekako najpovoljniji cenovno je Total,zatim Valvoline,a skuplji je Fuschs<br />E sad,gdje se "prave i pune",to je Svakako(trebalo bi) EU<br />Total,mozda Rumunia<br />Valvoline,mozda Belgija<br />Fusch valjda Nemačka<br />Unapred zahvalan<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-92117766214316314512020-08-18T07:38:37.218+02:002020-08-18T07:38:37.218+02:00Poštovani,
Baš sam ista ulja pominjao (da li u mej...Poštovani,<br />Baš sam ista ulja pominjao (da li u mejlu ili negde drugde na blogu, više se ne sećam iako je bilo skoro) ovih dana.<br />Ukratko, oba ulja su odlična! Možete ih staviti uz sve navedene (sa nijansama u razlikama). Ako su i povoljne cene, slobodno uzmite neko od njih.<br />"Go for it" što bi se reklo.<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-2346790850382471052020-08-17T07:47:29.936+02:002020-08-17T07:47:29.936+02:00Gospodine Stevo,oprostite , naleteh na ova ulja
-V...Gospodine Stevo,oprostite , naleteh na ova ulja<br />-Valvoline SynPower XL-III 5W-30<br />-Texaco Havoline<br />5W-30 Ultra V,u novijoj varijanti Texaco Havoline Pro DS V 5w30<br />Kakvo je Vaše misljenje o tim longlife uljima,<br />Kada bi ga uporedili sa Mobil 1,Castrol,Shell,i slicnim/jačim/ brendovima<br />Da li su ono bas dobar izbor za 504.00/507.00 VW spec.<br />Imam mogucnost da ih nabavim iz EU po nesto povoljnijoj ceni nego sto je kod nas,iako i ovde recimo imam za pribliuno iste novce recimo Mol Dynamic Gold ll,ili Repsol Elite LL ,ili Total ineoll 5W30,.....<br />Kako Vi vidíte,da li je vredno nabavljati ih pored ovih gore navedenih ulja ?<br />Hvala Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-5774799354843628702019-07-17T21:32:27.205+02:002019-07-17T21:32:27.205+02:00Poštovani g. Saša,
Da, tako je. Bilo je (negde) i ...Poštovani g. Saša,<br />Da, tako je. Bilo je (negde) i na blogu o tome (još pre više meseci). <br />Sada je Valvoline (zapravo to je brend) vlasnik FAM-a. Koji su im planovi ... teško je reći. <br />(uljari (naftaši) su gori i od duvandžija i bankara zajedno, ne obelodanjuju ništa bitno).<br />PozzStevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-14964800562688857312019-07-12T12:36:00.468+02:002019-07-12T12:36:00.468+02:00Poštovani, čuo sam da je Valvoline kupio FAM Kruše...Poštovani, čuo sam da je Valvoline kupio FAM Kruševac?Sašanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-47934247897749437712018-12-09T01:31:14.809+01:002018-12-09T01:31:14.809+01:00Stevo pozdrav,
stvarno se izvinjavam, nisam hteo ...Stevo pozdrav, <br />stvarno se izvinjavam, nisam hteo ostaviti post i pobeci ali nekako sam uspeo zagubiti sifru za taj mail koji i ne koristim pa nisam ni video notifikaciju,hvala za ostavljenu reklamu javite mi se na gore navedeni broj da sredimo tih 4-5 litre za citaoce naravno.<br />Pozdrav i izvinite na nesporazumu.Milan Mladenovichttp://www.valvolinesrbija.rsnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-26466704032997469502018-11-29T16:47:38.353+01:002018-11-29T16:47:38.353+01:00Poštovani g. Dragane,
Potrošnja nije posebno velik...Poštovani g. Dragane,<br />Potrošnja nije posebno velika, ali uzevši u obzir da je ulje viskoznije od fab. preporuke i (verovatno) umerenu vožnju, može se klasifikovati kao "troškarenje" (blago povećanje potrošnje) ulja.<br />Preporučujem 5W-50 ili 10W-50 ulja. Verovatno se najviše isplati Elf 10W50 zbog povoljne cene, ali možda prvo početi sa 5W-50 (pogotovu ako se sad menja ulje) pa pratiti potrošnju (naročito u toplijem delu godine, i pri dužim putovanjima).<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-72428702145256189492018-11-28T14:48:37.664+01:002018-11-28T14:48:37.664+01:00Аутор је уклонио коментар.Draganhttps://www.blogger.com/profile/10109037881263216687noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-16435216753884938592018-11-28T14:46:18.198+01:002018-11-28T14:46:18.198+01:00Dobar dan!u pitanju je astra g 2004 god 1.6 8v ,v...Dobar dan!u pitanju je astra g 2004 god 1.6 8v ,vozi se na plin.presla 230 000.trosi ulje.sipam liqui moli 10/40 i trosi ga.od prilike na 10 000 potrosi 2 l.koje ulje da sipam?Draganhttps://www.blogger.com/profile/10109037881263216687noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-1941124972134282222018-06-30T11:11:36.181+02:002018-06-30T11:11:36.181+02:00Poštovana,
5W-50 ili čak 10W-50 bi bilo idealno.
E...Poštovana,<br />5W-50 ili čak 10W-50 bi bilo idealno.<br />Elf 10W-50 ima pristojno nisku cenu a bolje je rešenje od 10W-40 ulja (koja takođe dolaze u obzir, ali samo kao jeftino rešenje, iako su neka od njih i skuplja od pomenutog 10W-50).<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-65261725281183346282018-06-29T14:19:03.777+02:002018-06-29T14:19:03.777+02:00ulje za opel astru g 1,6 16v 2000 x 16 xel troši u...ulje za opel astru g 1,6 16v 2000 x 16 xel troši ulje!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/05261963913826183738noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-52902128697423714862018-01-13T21:05:18.037+01:002018-01-13T21:05:18.037+01:00O.K.
Bila bi reklama da već nisam rekao 99% (tri k...O.K.<br />Bila bi reklama da već nisam rekao 99% (tri klika manje od potpune informacije).<br />Dakle, za (inače sjajna) Valvoline ulje, obratite se na gore navedenu adresu ... (neka bude par nedelja dostupno, posle ću da brišem (ili moram svima da dozvolim isto).<br />Ako je neko iz firme, trebao je prvo da pošalje mejl (ne naplaćujem reklame ali bi jedna zamena 4-5 lit. ulja za čitaoce (uobičajena "tarifa"), tj. jednog od njih, bila pokazatelj "društvene odgovornosti" kompanije koju centrala tako bučno propagira (naročito vlasnik brenda, Ashland inc.).<br />Naravno, onda ide i ceo (kraći) promotivni tekst o tome, tako da "svima dobro".<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-49229154988587818552018-01-13T19:43:21.800+01:002018-01-13T19:43:21.800+01:00West Beocar d.o.o.
www.valvolinesrbija.rs
Komercij...West Beocar d.o.o.<br />www.valvolinesrbija.rs<br />Komercijala<br />011 2836 844<br />065 240 50 10Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-67698397332036250192016-01-16T23:29:56.173+01:002016-01-16T23:29:56.173+01:00Hvala :)Hvala :)Milanhttps://www.blogger.com/profile/02631924658371535470noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-12026696299559227302016-01-16T20:22:56.004+01:002016-01-16T20:22:56.004+01:00Poštovani g. Milane,
Veoma mi je drago da reciklaž...Poštovani g. Milane,<br />Veoma mi je drago da reciklaža sve više uzima maha u ovim krajevima (veliki servisi i veće firme sve više recikliraju i u Srbiji, mada je još uvek to skromno).<br />Zavisno od načina prerade ulja se mogu dovesti na isti nivo kvaliteta kao i pre korišćenja (naročito ako se koristi hidrokreking postupak u završnoj fazi). Grčki Cyclon je recimo tu među vodećima a u Evropi više hiljada ljudi radi u ovoj industriji (direktno i par desetina hiljada indirektno).<br />Ako se radi o malim količinama i nemogućnosti sortiranja obično se dobijena (bazna) ulja koriste za maziva sa manjim zahtevima (npr. (ne kažem da je tako kod Modriče, nego u principu) za hidraulična ulja, ulja za lančanike, razna industrijska ulja ili čvrsta maziva).<br />Sve je pitanje isplativosti. Korišćeno (rabljeno) ulje je u principu dovoljno kvalitetna sirovina (kvalitetnija od sirove nafte u svakom slučaju) da se savremenim tehnologijama dobije isti kvalitet kao kod "virgin" baznih ulja. To što u praksi (još uvek) postoji mala razlika je posledica prerade manjih količina i/ili rada stani-kreni (sezonskih varijacija u nabavci) i sličnih faktora.<br />Ne brinite, najverovatnije prerađena ulja ne završavaju kao motorna ulja a ako manji deo i bude, to je sigurno kontrolisano da ne utiče negativno na kvalitet. Sigurno.<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-50524766700398480772016-01-16T13:44:52.682+01:002016-01-16T13:44:52.682+01:00Opet ja :) Neki dan sam bio kod svog mehanicara, i...Opet ja :) Neki dan sam bio kod svog mehanicara, i vidim bacvu punu koristenog ulja. Pitam ga sta radi sa njime, kaze da mu jednom u 15 dana dolazi covjek koji odnosi staro ulje, najvjerovatno u Modricu na reciklazu. Bi mi drago, jer i pored toga sto sam ljubitelj automobilizma, veliki sam pristalica ekologije. E sad jedno pitanje - logicno je predpostaviri da Modrica i prodaje ta reciklirana ulja... da li je moguce u tom slucaju obnoviti isti kvalitet ulja, kao kad je bilo novo? Pozdrav!Milanhttps://www.blogger.com/profile/02631924658371535470noreply@blogger.com