tag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post7978786682517360630..comments2024-03-25T19:47:59.526+01:00Comments on Ulja za automobile - STALKER: Texaco Havoline motorna ulja, drugi deo; Texaco Havoline engine oils, part twoStevahttp://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comBlogger16125tag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-43651991648249546762021-10-17T20:22:41.257+02:002021-10-17T20:22:41.257+02:00Poštovani,
Ulja su vrlo slična (uopšte, a praktičn...Poštovani,<br />Ulja su vrlo slična (uopšte, a praktično su istog kvaliteta, uz razlike u nijansama).<br />Oba su vrlo dobra (ma, odlična) i proizvode se u Zapadnoj Evropi.<br />Maxlife je za nijansu (ne samo od Texaco-a, nego uopšte) pogodnije za starija vozila (mnogo godina i/ili km). Takođe je verovatno malo jeftinije.<br />Ništa posebno, ako preferirate Texaco, nećete pogrešiti ni sa njim.<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-85686701110837669352021-10-12T17:05:13.777+02:002021-10-12T17:05:13.777+02:00Ljudovi, texaco havoline extra 10w40 ili valvoline...Ljudovi, texaco havoline extra 10w40 ili valvoline maxlife 10w40...koje ulje je bolje? Valvoline imam u mom gradu krusevcu u fam radnjama a texaco preko trigema shop koji je ovlasceni uvoznik...sta vi kazete, neko iskustvo? Retko ko koristi texaco ulja, nez jel bolje od valvolina? Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11079565162384324633noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-48765895748444530952021-02-07T16:45:31.768+01:002021-02-07T16:45:31.768+01:00Poštovani g. Mario,
I sa kvalitetom je ista stvar,...Poštovani g. Mario,<br />I sa kvalitetom je ista stvar, sva tri ulja su vrlo slična. Ako se i dalje dvoumite ("troumite" u ovom slučaju) možete baciti kocku ili vući kraću (dužu) slamku ... ili tako nešto.<br />Možda i zemlja porekla može da odluči ali nećete pogrešiti ni sa jednim od navedenih.<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-7458773808845667932021-02-06T11:38:38.698+01:002021-02-06T11:38:38.698+01:00Postovanje uvažení gospodine Satler,javljam se iz ...Postovanje uvažení gospodine Satler,javljam se iz Osijeka(HR)<br />Molio BiH Vas da ako moze usporedite ova 3 ulja glede kvaliteta.<br />Havoline pro ds v 5w30<br />Valvoline Synpower xl III 5w30<br />Total Ineo Longlife 5w30<br />Interesuje me Vaš osobní nazor,kome bi dali prednost i zbog čega (odnosno kako bi ih poredali na nekoj imaginarnoj ljestvici)<br />Samo da dodam,i cijenom su malte ne podobna.Da li je to i u slucaju kvalite?<br />Hvala unaprijed <br />Lijep i ugodan Dan,odnosno vikend zelim !<br />Mario Bilic<br /><br /><br /> Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-12703272177119512252020-08-08T15:29:13.460+02:002020-08-08T15:29:13.460+02:00Dobar dan
Gospodine Stevo,oprostite ,slucajn nale...Dobar dan<br /><br />Gospodine Stevo,oprostite ,slucajn naleteh na ovo ulje Texaco Havoline<br />5W-30 Ultra V,u novijoj varijanti Texaco Havoline Pro DS V 5w30<br />Kakvo je Vaše misljenje o tom longlife ulju,Kada bi ga uporedili sa Mobil 1,Castrol,Shell,i slicnim brendovima<br />Da li je ono dobar izbor za 504.00/507.00 VW spec.<br />Imam mogucnost da ga nabavim iz EU po nesto povoljnijoj ceni nego sto je kod nas,iako i ovde recimo imam za pribliuno iste novce recimo Mol Dynamic Gold ll,ili Repsol Elite LL ,ili mozda Valvoline synpower x-III<br />Kako Vi vidíte,da li je vredno nabavljati ga pored ovih gore navedenih ulja ?<br />Hvala <br />Drazen Jankovic<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-3921266101705951012016-02-22T15:51:38.418+01:002016-02-22T15:51:38.418+01:00Poštovani g. Dušane,
Ako je to Polo TDI sa PD moto...Poštovani g. Dušane,<br />Ako je to Polo TDI sa PD motorom onda (svakako) ulja sa 505.01 (ili 507.00/50601 za produžene, fleksibilne intervale zamene) ako je 1.4 benzinac (mada ne odgovara snaga i kW) onda VW 502.00 ili 504.00 (za fleksibilne intervale zamene).<br />Na dalje ću uzeti da je TDI. <br />Preporučujem fiksene servisne intervale i zamenu ulja na 15000km ili godinu dana.<br />U tom smislu bilo koje 5W-30/40 sa 505.01 dolazi u obzir.<br />Kod Texaco-a 505.01 ima samo Ultra S 5W-40 (koliko se sećam) pa je to npr. dobro rešenje. Svako odiginalno ulje sa 505.01 odobrenjem će biti sasvim o.k.<br />Petrol prodaje ulja koja pravi Chevron/Texaco i lepi njihovu nalepnicu. Zbog toga su značajno jefinija od originala, i svakako odlična kupovina.<br />Koje (sad) njihovo ulje, ne bih znao (napamet, a zaista nemam dovoljno vremena) odgovara Texaco-u Ultra S. Možete lako izguglati ili pregledati sajt Petrol-a, tražite 5W-40 ulje sa VW 505.01 (između ostalog), odnosno sa identičnim ispunjenjima standarda i approval-ima kao i Ultra S (naravno, zvanični apploval se vodi na Texaco ulje a ne petrol ali je sigurno navedeno na etiketi (505.01).<br />U principu to je najbolji izbor i za benzinac 1.4 iz 2005. (uz zamenu na 15000km).<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-56228031680643517242016-02-22T15:09:31.713+01:002016-02-22T15:09:31.713+01:00Steva imam pola 1.4 51kw 2005 god molim te koje ul...Steva imam pola 1.4 51kw 2005 god molim te koje ulje za taj motor mi preporucujes? Cuo sam da slovenacki Petrol prdaje Texaco ulja sa potpisom Petrol, pa me zanima tvoje misljenje i komentar...Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/10503348825071767501noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-931072815065625442014-01-28T20:53:40.951+01:002014-01-28T20:53:40.951+01:00pod "ono pravo" mislio sam u smislu spec...pod "ono pravo" mislio sam u smislu specifikacija koje su tačno po uputstvu. Međutim Opel sam navodi da je Dexos standard unazad kompatibilan uz još bolje performanse, mada je (iskreno) glavna prednost čistiji motor i zaštita katalizatora, drugih (posebnih) prednosti (benefita što bi rekli oni koji ne prevode strane reči verovatno što i ne znaju prevod inače ne znam zašto bi to radili, naravno osim da bi bili "budže za pasivne krajeve") nema.<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-74670328295648663832014-01-28T20:50:35.422+01:002014-01-28T20:50:35.422+01:00Poštovani g. Marko,
Texaco Havoline Ultra S 5W-40 ...Poštovani g. Marko,<br />Texaco Havoline Ultra S 5W-40 (pominjano u tekstu iako ne zasebno, takva je tad bila situacija).<br />Može i Ultra S 5W-30, Ultra G 5W-30 pa i "obično" Ultra ali po redosledu navođenja (od "najboljeg" do manje dobrih).<br />U principu Ultra G je ono pravo (za novija vozila) ali je Dexos2 "isto to samo malo bolje" pa Ultra S ima malu prednost a zbog godišta automobila i viskozna gradacija 5W-40 u odnosu na 5W-30.<br />No ako motor nema mnogo km u sebi i u dobrom je stanju, 5W-30 se itekako može koristiti ali osim 1% uštede goriva u gradu druge koristi neće biti, a 5W-40 bi moglo bolje da štiti motor koji ipak nije kao kad je izašao iz fabrike.<br />Ono, sad može i neko 10W-40 ali to nije neko sjajno rešenje i ne preporučujem (možda tek ako motor počne da troškari ulje, nadam se ne još 5-10 godina).<br />Pozdrav!<br />Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-62155270213879715442014-01-28T02:00:38.744+01:002014-01-28T02:00:38.744+01:00Postovani Stevo, koje od navedenih ulja bi bilo na...Postovani Stevo, koje od navedenih ulja bi bilo najbolje za opel corsu 1.2. 2003g. Z12XEP? Odlican blog, nema boljeg u Srbiji iz ove oblasti:)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/13445796423816887684noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-21149490405821037992011-11-10T07:41:33.154+01:002011-11-10T07:41:33.154+01:00Hvala i za ono o blogu:
"Ni približan kvatite...Hvala i za ono o blogu:<br />"Ni približan kvatitet nisam video, ni na jednom forumu ili blogu, stranom ni domaćem."<br />Bez lažne skromnosti (a i zbog nekoliko mišljenja ljudi iz branše) mogu reći da slično mislim o tome.<br />Uostalom da ima, verovatno se ne bih ni prihvatio posla oko pisanja.<br /><br />Ostaje odgovor na ono prvo pitanje.<br />Sa dobrim 10W-40 uljima (ACEA B4) možete preći 10 hiljada km sa pominjanim vozilima. Čak i kad je veći deo pređenih km u gradu. Jedino ako je (baš) 95% grad, možda treba smanjiti na 8 ili 9 hiljada km.<br />Lošije su povremene kratke relacije nego stalne kratke relacije (taxi) jer kada se pali "mlak" motor manje problema ima i sa kondenzacijom i sa "hladnim startom".<br />Pozdrav!Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-21190082878252957672011-11-10T07:30:07.694+01:002011-11-10T07:30:07.694+01:00Nebojša, hvala na prijavi.
Ako vama kao profesiona...Nebojša, hvala na prijavi.<br />Ako vama kao profesionalcu nije lako (da se prijavite) kako li je tek ostalima (slično važi i za komentare).<br />Zato sam malo liberalniji prema anonimnim od najavljenog. Čak ću (u sledećem tekstu) dati i predlog kako to prevazići.<br />Uglavnom, dopunu mišljenja o GM uljima sam dao i na mycity forumu:<br />http://www.mycity.rs/Servis-odrzavanje-i-gume/Motorna-ulja_29.html<br />A evo i kraće verzije:<br />Nije problem sa GM uljima na Zapadu, jer ih prave Mobil i Total (za veći deo Zapadne Evrope). <br />Problem je šta stiže kod nas i ko to pravi. <br />Cena je toliko niska da teško da je to Total. <br />Ko pravi i odakle su (puno poreklo, počevši od zemlje porekla) ... zaista ne znam. To je prvo što treba gledati kada se ulje kupuje (zemlju porekla) pa tek onda specifikacije (koliko onda tek vrede? kada nema ni odakle je). <br />Između ulja nepoznatog porekla i originalnog ulja (makar FAM, NIS, EKO, OPtima da ne pričam o skupljim MOL i OMV a "makar" može biti i "naročito") birajte ova druga. <br />Brend vam ništa ne znači ako je ulje falsifikat ili "Pakistanac". <br />Ako bi da uštedite kupite manje zvučno ime ako (pravilno) želite najbolje kupite pak jak brend. <br />U oba slučaja budite sigurni da je ulje originalno. <br />Onda nema (nikakvih) problema i nezadovoljstva.<br />...<br />Uz gore rečeno samo da podsetim da su GM ulja uglavnom "servisna" ulja i projektovana da budu najjeftinija za ispunjenje (Opel, GM) standarda.<br />To ne može biti loše za vlasnike tih automobila ali ni preterano dobro.<br />Kod nas ... može biti (i na žalost često i jeste) samo loše. Koliko loše? Od "nije najbolje" do "zaista loše".<br />Opšte je pravilo:<br />Izbegavajte ulja jeftinija od NIS-a (bar više od 5 ili 10% zavisno od kategorije), iako su carine simbolične, trensport i drugi troškovi dovode do toga da ulje NIS kvaliteta (ili većeg) sigurno ne može (osim baš akcija) biti (standardno) jeftinije od Nisotec-a koji se pozicionirao kao brend u ekonomskoj klasi uz solidno ispunjenje standarda.<br />Kako se radi o velikoj (nacionalnoj) kompaniji uz podršku Gazprom-a, nema mnogo logike da premium brendovi budu jeftiniji. Zar ne?<br />GM baš i nije premium brend ali da bude duplo jeftiniji od G-energy ili osetno jeftiniji od Nisotec-a, za isti nivo kvaliteta, nama baš logike.Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-18422276387036410072011-11-09T19:49:08.810+01:002011-11-09T19:49:08.810+01:00Povlačim pitanje o GM uljima koja sam prevideo na ...Povlačim pitanje o GM uljima koja sam prevideo na blogu!!!!<br /><br />NebojšaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-10124315810400123742011-11-09T11:07:47.219+01:002011-11-09T11:07:47.219+01:00Hvala puno Stevo,
na iscrpnom odgovoru. Puno sam n...Hvala puno Stevo,<br />na iscrpnom odgovoru. Puno sam naučio mada muče me još dve dileme.<br /><br />Prva je, da kada stavim ulje 10w-40 gradacije naravno kvalitetno, zbog broja hladnih startova motora i nase klime koja ima i leto i zimu(u kojoj dosta kondenzuje vode u motor + sumpor iz d2 = kiselo) da li se računa da su uslovi korišćena "severe" i da li može da se ide do 10,000km jer mi u servisnim podacima preporučuju 15,000km kao gornju granicu (čak i za vektru 2.0 dth)?<br /><br />Druga je, za mene nerešena misterija GM "Opelovih ulja". Kakva su to ulja i kako mogu da koštaju manje od 4€ 10w-40 polusint i 5€ sint. Čuo sam naravno 1000 hipoteza ali sve mi izgledaju kao vrlo nemušte priče.<br />Pretpostavljam da ih treba izbegavati ali bi bilo zgodno, da neko kao Vi, ko stvarno nešto zna o tome napiše jer je to zaista velika dilema opelovih vlasnika:)<br /><br />Primite moje izvinjenje što se nisam registrovao Ali iako radim u razvoju informacionih sistema nije mi baš najjasniji izbor profila, zaista..<br /><br />Malo ću detaljnije pregledati i narvno registrovati se jer sam veliki poštovalac Vašeg rada. Ni približan kvatitet nisam video, ni na jednom forumu ili blogu, stranom ni domaćem.<br /><br />pp,<br />NebojšaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-5519797904181684762011-11-09T10:00:13.093+01:002011-11-09T10:00:13.093+01:00Pozdrav g. Nebojša,
Jako ste dobro zaključili šta ...Pozdrav g. Nebojša,<br />Jako ste dobro zaključili šta je dobro za vaš slučaj.<br />Teško je reći da li je Ultra najbolja varijanta ali je svakako jedna od boljih.<br />Alternativa? Recimo Motul X-cess (TBN: 10,1 uz GM-Opel LL B-025). Sa akcijskim cenama verovatno i no. 1.<br />Inače, mala digresija, Motul oil finder bi za naše uslove "okrenuo naopačke" (good-better-best), naročito za D2 ili (za ED) makar stavio X-cess i X-clean na deobu "best" opcije.<br />Ne tako loša alternativa je (još uvek) Mobil 1 Turbo Diesel ali kao 0W-40 ulje (i uz to jako skupo) sigurno nije najisplatljivije.<br />Obzirom na godište vozila, čak iako je motor u dobrom stanju i ne troškari ulje, Mobil 1 Peak Life 5W-50 se čini dobrom opcijom (osim cene). Ima TBn od 11,8 što je "više nego dovoljno".<br />Od 5W-40 samo još da pomenem Shell Helix Ultra Diesel koje bi moglo da bude jako dobro.<br />Ipak ulja sa GM-Opel LL B-025 u prvom redu. Kao i TBN od bar 8 ili više (9 ili više poželjno) što je malo ređa pojava jer čak i NIS(otec) nema više takva ulja u ponudi (sve se više računa da ko koristi 5W40 ne koristi i D2).<br />Kako Havoline Synthetic više ne možete naći (a bez obzira na TBN od 8,8 bilo bi bar izjednačeno) onda vam Ultra (bez dodatnih oznaka) jeste među NAJBOLJIM rešenjima za vaš automobil (i dobrim odnosom cena/kvalitet).<br />Na kraju: obzirom na godište automobila, čak i za grad, 10W-40 dolazi u obzir. Nije najbolje rešenje ali je veoma isplativo. Mnoge diesel varijante ovih PS ulja su dovoljno dobre (čak i) za D2 gorivo.<br />Čisto da se zna.<br />IPak sa 5W40 bi mogli uštedeti 1-2% goriva, naročito zimi. Ukoliko su do sad korišćena 10W-40 ulja može se desiti (ali ne mora) da u prvoj zameni imate povećanu potrošnju ulja. Ništa strašno. Naravno ukoliko su zaptivke još uvek u dobrom stanju (a ako ne troškari ulje, verovatno jesu, pregled neće škoditi).<br />Jako dobro pitanje (konstatacija). <br />Iako nije obavezno prijava bi vam bila od koristi jer bi ušli u nagradnu igru sa solidnim šansama za dobitak (još uvek mali broj pitanja/komentara ovog meseca, koji je, naravno, daleko od svog kraja).Stevahttps://www.blogger.com/profile/09444563059822089933noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7246620919124318386.post-58027831475814708792011-11-08T11:21:22.371+01:002011-11-08T11:21:22.371+01:00Pozdrav Stevo,
evo detaljno sam proučio tvoj blog ...Pozdrav Stevo,<br />evo detaljno sam proučio tvoj blog koji je izvanredan. <br />Sada imam konkreteno pitanje, radi se o autu astra f 1,7 dtl. <br />Njoj je zapala uloga radnog magareta i koristi se iskljucivo u gradu i koristi D2.<br /><br />Da li HAVOLINE ULTRA 5W-40 najbolja varijanta sa aspekta intervala zamene (zbog TBN) i odnosa cena/kvalitet kako sam ja zaključio čitajući blog?<br />Postoji li slična alternativa?<br /><br />Puno pozrdava,<br />NebojšaAnonymousnoreply@blogger.com