Ukupno pregledanih strana (Total Page Views)

понедељак, 6. април 2009.

06.april 2009.

Gotovo neprimetno prvobitni tekst od par stranica o (pre svega) motornim uljima za automobile koji sam započeo jeseni 2008 prerastao je na 50-tak kompjuterskih "gusto kucanih" odnosno stotinak nekadašnjih na pisaćoj mašini. Kao hobi skupljao sam informacije o onome o čemu sam ponešto znao. Glavni izvor bili su pre svega zvanični sajtovi kompanija koje proizvode ulja (domaće i strane). Sa tih sajtova polako sam širio znanja te stavljao u tekst koji je prvobitno trebao da bude samo za uži krug prijatelja. Kada je tekst "narastao" na 20-tak strana niko od "užeg kruga" nije imao interesovanja da ga pročita celog već bi ga samo listali po principu "da ne uvredimo čoveka". Prvobitni cilj je promašen ali su isti dali predlog o kome sam i sam razmišljao: tekst jeste preobiman za pojedinca, ali za puno njih je odličan, svako će (kao i moji prijatelji) naći bar stranu-dve (ili firmu-dve) koje ga interesuju.
Tekst će za koji dan biti na blogu i naravno biće dopunjavan i proširivan.
Toliko za sada!

2 коментара:

  1. "Prvobitni cilj je promašen...
    ...svako će (kao i moji prijatelji) naći bar stranu-dve (ili firmu-dve) koje ga interesuju."

    E pa tu greshish, ovaj... silno greshish sinko!
    :)
    Poshto sam procitao taj "suvoparni" text do poslednje reci, odlucih da se vratim unazad i procitam sve postove koje ste ikada napisali i objavili na ovom blogu.

    Tekst je zlata vredan!!!

    mikica1

    ОдговориИзбриши
  2. Poštovani Miodraže,
    Iako redovno pregledavam objavjene tekstove (i nalazim tu i tamo sitne greškice u kucanju) promakao mi je Vaš komentar. Iskreno, teško da ikome tako pozitivna kritika može da "ne legne na srce". Hvala, nadam se da ću i na dalje kvalitetom teksta zaslužiti ovako nešto. Ipak, i negativne, naročito zasnovane, krtitike iako ne toliko drage bile bi korisne za veći trud i povećanje kvaliteta teksta. U svakom slučaju zahvaljujem.
    Iskreno, Stevan

    ОдговориИзбриши