Ukupno pregledanih strana (Total Page Views)

петак, 2. март 2012.

Napomena, Note


Zbog slučajnog brisanja jednog komentara (koga sam srećom sačuvao pre toga, za svaki slučaj, pa se takav i desio), moram da podsetim:
Iako nije neophodno da komentari budu u poslednjem tekstu, može se desiti da tamo i osvanu ukoliko se desi slučaj "Nissan Patrol 4.2D". Ovo iz razloga da više od 100 tekstova nije lako ispregledati za kratko vreme (makar se išlo na dno stranice gde bi komentar trebao da bude).
Dakle ako unutar administratorskih alata nedostane informacija o tome gde je komentar ali ga tekstualno ima (prvi slučaj do sada i nadam se poslednji), takav ću prebaciti u najnoviji (aktuelni) tekst i odgovoriti na tom mestu.
Hvala na razumevanju!

Večeras novi tekst, o BP uljima (drugi deo).

P.S.
Da ne zaboravim, zahvaljujem svim (novim) prijavljenim čitaocima.

P.P.S.

Poštovani g. Ante, vaše pitanje sam postavio u tekstu "šifra G13" i tamo odgovorio na njega. Čak sam i poseban tekst otvorio zbog toga, a tamo više o ovome (problemu sa komentarima).

Dakle, vi ne možete ostaviti komentar (ili je nevidljiv) a ja NE ZNAM u kom je tekstu.
Prilično loše za komunikaciju.

Evo (makar Solomonskog) rešenja: pitanja pošaljite na mejl:
motornaulja@gmail.com
i naglasite hoćete li da bude objavljeno i na blogu (predlažem da u većini slučajeva bude tako jer može koristiti i drugim čitaocima) ili ne.
Onda ga ja objavim (plus odgovor) u poslednjem objavljenom tekstu.
Teško da ima jednostavnijeg rešenja.
Inače, da ponovim: Vaša ideja o Elf 5W-50 ulju za vaš Nissan Patrol, mi se veoma svidela. Iskreno, možda bih i propustio tu mogućnost uz predlog 10W-50/60 ulja.
Ovo je ujedno za mene i najveća vrednost bloga - čitaoci koji postaju znalci za maziva, u toj meri da ponekad i nadmaše samog autora. Jeste otrcano i uglavnom neiskreno (u stvarnoj akademskoj zajednici) ali ovde je (živa) istina - najbolji je profa onaj koga studenti (đaci) prevaziđu, makar u nekoj oblasti (ako već ne i u celini, a i to se može desiti naročito od mlađih generacija, naročito od studenata hemije, hemijske tehnologije i mašinstva; kojima upravo i to želim).

Нема коментара:

Постави коментар