Ukupno pregledanih strana (Total Page Views)

уторак, 7. април 2009.

Pominjani tekst od puno strana najviše podseća na "suvi tekst" i nije baš pogodan ni za web ali ni za blog objavu.

O.K. blog forma daje mogućnost da se ispravim i da posebno postavim delove kao što su:

1. Mitovi

2. Aditivi

3. Ulja za menjače

4. Ostali fluidi u vašem automobilu

itd.

Osim toga deo o konkretnim uljima raznih kompanija nije proporcionalan značaju već su kasnije (o)pisane firme favorizovane više (nije po redosledu dato, npr. Eneos je pisan pre Addinol-a i sl.). Dodatni tekstovi će biti (naravno) dodati (kasnije).

Tekst nije bog zna šta pogodan za podelu ali uvod ide na poseban post a tekst o uljima (90%) na poseban post.

Tako će post o samim uljima po kompanijama biti jako, jako dug no ne vidim da bi posebno "postovanje" po firmama bilo mnogo bolje sada kada je tekst (takav kakav je) završen (tj. "završen").

Blog (post) forma je i fleksibilna za ubacivanje posebnih delova kao što su: "Best buy", "Preporuka (recommended), "high tech", "vrhunski kvalitet" ... "put ka savršenstvu", ... "tips and tricks - saveti i trikovi (majstora)" ... itd.

Izgleda komplikovano ali po realizaciji vrlo jasno.

Još dan-dva ... i uživajte! ... Uskoro (u vašim bioskopima, tj. na internetu) ...

Doviđence.

Нема коментара:

Постави коментар